اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

شور کاروان امید در هرمزگان/ قهقمه کودکان با کتابخانه‌های سیار روستایی+عکس

کتابخانه های سیار روستایی کانون هرمزگان و کرمان با مشارکت دهیاران، در ۱۱ روستای مناطق ایسین و تازیان از توابع بندرعباس فعالیت های متنوع فرهنگی شاد و امید آفرین اجرا کردند.

شور کاروان امید در هرمزگان/ قهقمه کودکان با کتابخانه‌های سیار روستایی+عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، راه افتادن کتابخانه‌های سیار روستایی در هرمزگان شور و نشاطی به نوجوانان و کودکان روستایی جنوبی ترین استان ایران بخشیده است.

کتابخانه‌های سیار روستایی کانون پرورشی کودکان و نوجوانان استان‌های هرمزگان و کرمان که این روزها، در دهه فجر با شکوه انقلاب اسلامی در روستاها، قهقهه کودکان را به آسمان برده و امید را در دل آنان برای رقم زدن آینده‌ای سرشار از آگاهی و اندیشه زنده‌تر ساخته است.

 

این کتابخانه‌های سیار روستایی در اولین روز از اجرا در هرمزگان با برنامه ریزی و هماهنگی با دهیاران و شوراهای روستاها در یازده روستای مناطق ایسین و تازیان به اجرای برنامه‌های فرهنگی بانشاط و شادی آفرین پرداختند.

کاروان پیک امید کتابخانه کانون سیار روستایی در روستاهای هورمودر، خورلور ایسین، قلعه ایسین، پشته ایسین، درگیر، بنوبند، بنوبند پاسنگ، محمد آباد،محله نو،فاریاب ایسین و تازیان بالا به اجرای فعالیت هایی چون معرفی فعالیت‌های کانون، قصه گویی، مسابقه، سرگرمی، بازی، نمایش پویانمایی پرداخت و به کودکان و نوجوانان برنده مسابقه هدایا اهدا شد.

 

در این ویژه برنامه شاد فرهنگی حدود ۲۵۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان مدارس و والدین آنان در مناطق روستاهای ایسین و تازیان از فعالیت‌های کانون بهره مند شدند.

در این روز ۴ کتابخانه سیار روستایی در دو گروه همزمان، هر کدام در مناطق روستایی مختلف، به اجرای فعالیت‌های شاد و مفرح فرهنگی پرداختند.

 

عارف کریمی سراحی از مربیان سیار روستایی هرمزگان و رسول تورنجی و هادی رودباری از مربیان کتابخانه سیار روستایی کرمان در این رویداد فرهنگی حضور داشتند.

این ویژه برنامه از ساعت ۸ صبح در روستای هورمودر آغاز و تا ساعت ۲۰ شب در روستای محمد آباد پایان یافت.

این برنامه به مدت سه روز در روستاها و جزیره لارک تا امروز ادامه خواهد داشت.

به گزارش فارس، این ویژه برنامه با همت کتابخانه سیار روستایی کانون هرمزگان و کرمان، دهیاران روستاهای ایسین و تازیان، شوراهای روستاها، حوزه هنری استان  و شهرداری بندرعباس در حال برگزاری است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول