اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

روحیه رهبر معظم انقلاب در حمایت از تولید ملی در جهان مانند ندارد

معاون صنایع عمومی وزارت صمت با اشاره به دیدار تولیدکنندگان با رهبر معظم انقلاب گفت: روحیه رهبر معظم انقلاب در حمایت از تولید ملی و رشد صنعت در کمتر رهبری در جهان مشاهده می‌شود و با کمال افتخار اعلام می‌کنیم رشد صنعت مرهون صنعتگران مردمی و حمایت رهبر معظم انقلاب است.

روحیه رهبر معظم انقلاب در حمایت از تولید ملی در جهان مانند ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از دلیجان محمد مهدی براداران ظهر امروز در آیین افتتا طرح های دلیجان اظهار کرد: امروز در چهل و چهار سالگی انقلاب اسلامی تعداد واحدهای صنعتی دلیجان از یک واحد صنعتی در قبل از انقلاب به 450 واحد افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: دلیجان نه تنها در سطح کشور، بلکه در سطح جهان شناخته شده و به 28 کشور صادرات داشته است.

معاون صنایع عمومی وزارت صمت با اشاره به دیدار تولیدکنندگان با رهبر معظم انقلاب بیان کرد: روحیه رهبر معظم انقلاب در حمایت از تولید ملی و رشد صنعت در کمتر رهبری در جهان مشاهده می‌شود و با کمال افتخار اعلام می‌کنیم رشد صنعت مرهون صنعتگران مردمی و حمایت رهبر معظم انقلاب است.

برادران با بیان اینکه در ۱۰ سال اخیر با حمایت‌های صورت گرفته، نرخ بیکاری به کمترین میزان و رشد اقتصادی به بهترین میزان رسیده است، تاکید کرد: افتخارات صنعت کشور افتخاراتی است که مردم کسب کرده‌اند.

وی بیان کرد: به منظور کمک به رونق تولید مجموعه اتاق‌های بازرگانی به افراد فعال در حوزه بازرگانی و صادرات واگذار خواهد شد و بنابر گفته دولت، اتاق بازرگانی باید متشکل از بازرگانان باشد و افراد سیاسی در سایر حوزه‌ها خدمت کنند.

 به گزارش فارس امروز  ۳۰ پروژه اقتصادی و عمرانی با اعتبار ۱۷۸ میلیارد تومان در دلیجان افتتاح شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول