اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

عضو هیات مدیره پرسپولیس:‌ از درون باشگاه خبر دروغ به بیرون مخابره می‌کنند/ درک افشاریان از فوتبال کم است

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: برخی‌ها از درون باشگاه اخبار دروغ به بیرون مخابره می‌کنند تا هیأت مدیره را تضعیف کنند.

عضو هیات مدیره پرسپولیس:‌ از درون باشگاه خبر دروغ به بیرون مخابره می‌کنند/ درک افشاریان از فوتبال کم است

حسین خبیری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اتفاقات رخ داده در جریان دیدار تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک اظهار داشت: در ابتدا از دست دادن تعدادی از هموطنان‌مان در زلزله خوی را تسلیت می‌گویم و از خداوند برای بازماندگان طلب صبر دارم. ما در باشگاه پرسپولیس به هر نحو ممکن به زلزله‌زدگان کمک خواهیم کرد. درباره بازی باید بگویم که متأسفانه شرایط لیگ به سمتی می‌رود که می‌بینیم نتایج برخی از بازی‌ها به گونه‌ای شکل می‌گیرد که این شائبه به وجود می آید که انگار نتایج خارج از زمین تعیین می‌شود. این شبهه به وجود آمده و باعث می‌شود تا نتایج براساس قابلیت‌های غیر فنی رقم بخورد. بازی ما مقابل آلومینیوم روند خوبی داشت اما داور دو اشتباه فاحش در نیمه اول روی صحنه پالتی دیاباته و اخراج بیرانوند انجام داد. در نیمه دوم هم پنالتی محرز روی مهدی ترابی را نگرفت که این مسئله باعث عصبانیت کادر فنی و هواداران ما شد. در روزی که می‌توانستیم برنده باشیم برخلاف شایستگی تیم ما این بازی مساوی شد.

وی افزود: یک انسان مگر چقدر تحمل دارد؟ سرمربی حق دارد بابت این اتفاقات ناراحت و عصبانی شود. او تلاش زیادی می‌کند و باشگاه هم حمایت و هزینه انجام می‌دهد اما با یک اشتباه داور دست ما از سه امتیاز کوتاه می‌ماند. این تصمیمات دیگر اشتباه و سهوی نیست بلکه بودار است چرا که چند هفته است که ما از داوری ضربه می‌خوریم و نتوانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. کادر فنی ما حق دارد عصبانی باشد چرا که مزد زحماتش را نمی‌گیرد. تعداد زیادی از داوران با شرافت قضاوت کرده که من به شرف آنها درود می‌فرستم اما برخی از داوران طوری قضاوت می‌کنند که شرافت را زیر سؤال می‌برند. 

عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهارات خداداد افشاریان که تأیید کرد داور بازی با آلومینیوم اشتباه کرده است، گفت: آقای افشاریان! ما نیازی به تأیید شما نداریم اما این صحبت‌های شما نشان‌دهنده درک پایین‌تان از فوتبال است. این اظهارات نشان می‌دهد که شما فهم کمی از فوتبال دارید! خیلی راحت می‌گویید پنالتی بوده اما به این فکر نمی‌کنید که همین امتیازات در پایان فصل قهرمان لیگ را مشخص می‌کند. او به جای این حرف‌ها فکری به حال داوری کند چرا که با ادامه این روند قطعاً دود مشکلات در ابتدا به چشم فدراسیون فوتبال و کمیته داوران می‌رود.

در روزهای اخیر در فضای مجازی اخباری منتشر شده بود مبنی براینکه حسین خیبری و حسین شهریاری عضو و رئیس هیأت مدیره پرسپولیس با جذب برخی بازیکنان مدنظر کادر فنی برای پیوستن به پرسپولیس مخالفت کردند. خبیری در این خصوص اظهار داشت: من خبر رسمی در این باره نشنیده‌ام اما به عنوان کسی که سال‌ها است در پرسپولیس در سمت‌های گوناگون کار کرده‌ام باید بگویم که چنین مسئله‌ای صحت ندارد. من در دوره آقایان نژادفلاح، طاهری و گرشاسبی در زمینه نقل و انتقالات باشگاه فعال بودم و بازیکنان بزرگی به پرسپولیس آوردیم. حتی زمانی که به هیأت مدیره پرسپولیس اضافه شدیم بحث حضور لوکادیا در پرسپولیس مطرح بود که برخی‌ها به دلیل رقم بالای قرارداد او با این انتقال مخالفت کردند اما همان موقع من گفتم که تیم بزرگ بازیکن بزرگ می‌خواهد. در زمینه نقل و انتقالات پرسپولیس، هیأت مدیره به رضا درویش به عنوان مدیرعامل اختیار تام داده بود و ما به هیچ عنوان حتی از لیست ورود و خروج خبر نداشتیم اما معتقد بودیم که هر کسی که گل‌محمدی او را می‌خواهد باید جذب شود. ما حتی از جزئیات مذاکرات بی‌خبر بودیم اما اینطور نبوده که مخالفتی با جذب بازیکنی داشته باشیم. 

وی ادامه داد: من نمی‌دانم که چرا چنین اخباری منتشر می‌شود متأسفانه افرادی که ذهن بیماری دارند این اخبار را به دروغ در اختیار برخی‌ها قرار می‌دهند چرا که آنها نمی‌خواهند موفقیت پرسپولیس را ببینند. ما در هیأت مدیره پرسپولیس همیشه از کادر فنی و تصمیماتش حمایت می‌کنیم چرا که باید از این تیم و کادرش حمایت کرد اما متأسفانه برخی‌ها از درون باشگاه اخبار دروغ به بیرون مخابره می‌کنند و به دنبال خراب کردن مدیران زحمتکش هستند. در زمینه نقل و انتقالات ما به رضا درویش اختیار تام دادیم تا به دلیل اهمیت موضوع شخص مدیرعامل پیگیر کارها باشد اما متأسفانه برخی‌ها که وابستگی هم دارند به دنبال تضعیف هیأت مدیره هستند. 

خبیری در مورد ورود VAR به فوتبال کشورمان و اینکه این مسئله چقدر می‌تواند به بهبود روند داوری کمک کند، تصریح کرد: شما مطمئن باشید اگر داوری بخواهد شرافتش را زیر سؤال ببرد با VAR هم این کار را می‌کند! این بحث مسخره‌ای است که آقایان به راه انداخته‌اند تا به تیم سوگلی خود امتیاز دهند تا بتوانند این تیم را قهرمان کنند. با این همه ما پرسپولیس هستیم و به جنگیدن در شرایط سخت عادت داریم. برخی‌ها با ارتباطات ناسالم به دنبال حق‌خوری از پرسپولیس هستند اما اگر لازم باشد ما از اعتبار خودمان هم می‌گذریم. حتی اگر من را بردارند مشکلی ندارم چرا که تا جایی که بتوانم برای احقاق حق پرسپولیس و هوادارانش تلاش می‌کنم. اگر رفتار غیر منصفانه‌ای با پرسپولیس صورت بگیرد جواب قاطعی از سمت ما خواهند گرفت و من این مسئله را به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران گوشزد می‌کنم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول