اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ایستگاه‌های پمپاژ کوهدشت و رومشکان نیمه‌کاره مانده‌اند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در کوهدشت و رومشکان ظرفیت‌های بی بدیلی‌‌ را داریم، از سنوات قبل یک سری اقدامات در حوزه ساخت ایستگاه‌های پمپاژ داریم اما به دلیل نبود اعتبار نیمه کاره و بلاتکلیف رها شده‌اند.

ایستگاه‌های پمپاژ کوهدشت و رومشکان نیمه‌کاره مانده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهدشت، سید عماد شاهرخی در نشست با معاون وزیر جهاد کشاورزی که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، عنوان کرد: در لرستان چند ایستگاه پمپاژ عمده و مهم داریم که در سه حوزه کوهدشت، رومشکان و پل‌دختر است.

وی خاطرنشان کرد: در کوهدشت و رومشکان ظرفیت‌های بی بدیلی‌‌ را داریم، از سنوات قبل یک سری اقدامات در حوزه ساخت ایستگاه‌های پمپاژ داریم اما به دلیل نبود اعتبار نیمه کاره و بلاتکلیف رها شده‌اند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: در حوزه رودخانه شهرستان رومشکان پنج هزار هکتار زمین داریم که استعداد تبدیل به اراضی آبی را دارند.

شاهرخی با اشاره به اینکه ما در حوزه آب با مشکل مواجه هستیم، عنوان کرد: متاسفانه در دشت کوهدشت بیشترین فرو نشست زمین را با ۹ متر داریم، بنابراین تکمیل ایستگاه‌های پمپاژ و اجرای آبیاری تحت فشار ضروری است.

شاهرخی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از پرداخت ۲۲۰ میلیارد تومان بابت غرامت کشاورزان خبر داد و گفت: از ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار بابت پرداخت غرامت کشاورزان در کشور ۲۲۰ میلیارد تومان به لرستان اختصاص پیدا کرده است.

وی افزود: این رقم سه برابر اعتبار سال گذشته است که ۷۰ میلیارد تومان بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول