اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

پرداخت۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان بهزیستی گناباد

رئیس اداره بهزیستی گناباد گفت: بیش از ۳۵۳ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به مددجویان زیر پوشش این اداره طی یک سال گذشته (دهه فجر سال قبل تاکنون) پرداخت شد.

پرداخت۳۵۰ میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان بهزیستی گناباد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علی آراسته اظهار کرد: این تسهیلات حمایتی در بخشهای بهسازی و تعمیر و ودیعه مسکن، پرداخت کمکهای موردی برای رفع نیازهای جامعه هدف، تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی، مشوقهای بیمه ای به منظور ایجاد اشتغال مددجویان تحت پوشش و متقاضیان دارای شرایط پرداخت شد.

وی ادامه داد: از این میزان ۲۷۷ مورد تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ ۲۶۰ میلیارد ریال و مشوق های بیمه ای به مبلغ ۲ میلیارد ریال با هدف ایجاد اشتغال به ۱۷۸ نفر از متقاضیان اعطا شد.

رئیس اداره بهزیستی گناباد گفت: یکی از مهمترین اقدامات در این مدت پرداخت چهار میلیارد ریال برای پیشگیری از معلولیت ها و آسیبهای اجتماعی در شهرستان است.

آراسته افزود:مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در این بخش حمایت از نیازمندان و معلولان و تصویب قوانین متعدد برای حمایت از این قشر، حمایت مادی و معنوی از سه هزار و ۲۰۰ خانوار تحت پوشش، پرداخت ۱۷ میلیارد ریال مستری به هزار و ۷۵۰ خانوار نیازمند، حمایت از توان یابان برای حرفه آموزی و ارایه خدمات گسترده توان بخشی و پزشکی در چهار مرکز به مددجویان تحت پوشش، است.

وی با اشاره به اقدامات مهم و اثر بخش در زمینه ساخت مسکن محرومان در دولت سیزدهم ادامه داد: از ابتدای این دولت تاکنون افزون بر ۳۴ میلیارد ریال کمک بلاعوض در این بخش به مددجویان بهزیستی پرداخت شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول