اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

نگاه دولت به کردستان، ویژه است/بیجار باید از بن‌بست توسعه خارج شود

استاندار کردستان گفت: نگاه دولت به کردستان یک نگاه ویژه است و هر چقدر دشمن تلاش کرد کردستان را بحران‌زده نشان دهد تیرش به سنگ خورد.

نگاه دولت به کردستان، ویژه است/بیجار باید از بن‌بست توسعه خارج شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار؛ اسماعیل زارعی‌کوشا در مراسم جن پیروزی انقلاب اسلامی در مجتمع امیرنظام گروسی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و روز مرد اظهار کرد: حضرت علی (ع) الگوی جوانمردی و مردانگی است.

استاندار کردستان افزود: فرزندان دیار بیجار گروس پرچم‌های افتخار استان کردستان را به اهتزاز در آورده‌اند.

وی اظهار کرد : شهرستان بیجار از ظرفیت‌های فراوان و قدمت بسیار و نیروی انسانی مستعد و خلاقی برخوردار است.

زارعی‌کوشا در ادامه عنوان کرد: در سفر گذشته به بیجار مصوباتی بود که یکی از آنها دغدغه برای تامین زمین طرح نهضت ملی بود که این مشکل امروز با کلنگ‌زنی پروژه 6 هزار واحدی برطرف شد.

وی  با اشاره به حوزه اقتصادی و اشتغال گفت: این‌حوزه که کلیدواژه پرتکرار در رهنمودهای رهبری است باید به مشکلات و مسائل آن به طور جد رسیدگی شود.

وی افزود: لازم است جلساتی با عنوان ستاد استانی رفع موانع تولید دراستان برگزار شود و به صورت اختصاصی به مشکلات در این راستا رسیدگی شود.

استاندار کردستان ادامه داد: کارهای ویژه مربوط به رفع مشلات اقتصادی در بیجار کلید خواهد خورد و در سایر شهرستان‌ها نیز به زودی این ‌مهم ‌انجام خواهد شد.

به گفته زارعی‌کوشا، انسجام خوبی در استان میان ادارات و مسوولان و‌ مردم وجود دارد.

وی ادامه داد: آنچه از مشکلات اقتصادی در استان قابل رفع باشد مرتفع و آنچه نیاز به تصمیم ملی باشد رسیدگی‌خواهد شد.

به گفته استاندار کردستان، نگاه دولت به کردستان، یک نگاه ویژه است و هر چقدر دشمن تلاش کرد کردستان را بحران‌زده نشان دهد اما تیرش به سنگ خورد.

وی گفت: دشمنان توطئه‌های پیچیده‌ای را طراحی کردند که استان را ناامن و آشوب‌زده و کانون آشوب‌ها و ناامنی‌ها اعلام کنند که این توطئه‌ها با حضور مردم با شکست مواجه شد.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: رسالت بزرگی نسبت به بیجار به عهده ما است، در این شهرستان به رغم ظرفیت‌هایی که دارد باید بیشتر از این به آن توجه شود و آن را از بن‌بست توسعه خارج کنیم.

وی وحدت و برادری را راه توسعه استان و بیجار بیان کرد و گفت:  هر فردی در راستای تفرقه قدم بردارد به هیچ عنوان مطلوب شهدا و امام ما نیست بنابراین لازم است برادری و انسجام را تقویت کنیم.

انتهای پیام /۲۳۳۰/۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول