اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی و پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین «پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» و «پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)» در محل پژوهشگاه تربیت‌بدنی، منعقد شد.

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین پژوهشگاه تربیت‌ بدنی و علوم ورزشی و پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، به‌منظور گسترش همکاری‌ها و استفاده بهینه از منابع و امکانات، ارتقای اثربخشی در جامعه و صنعت و تبادل تجربیات علمی و پژوهشی، تفاهم‌نامه همکاری بین «پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی» و «پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)» توسط زهرا سلمان سرپرست پژوهشگاه و محمد حسن‌زاده «رئیس ایرانداک» به امضا رسید.

ازجمله مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه می‌توان به همکاری طرفین در اقدامات و برنامه‌های مشترک همچون: «افزایش آگاهی از نتایج و یافته‌های علمی در بخش ورزشی در بین دست‌اندرکاران»، «تبادل تجربیات در زمینه‌های مدیریت داده، دانش و حکمرانی فناوری اطلاعات»، « تعریف و اجرای طرح‌های پژوهشی موردنیاز»، «برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت و توانمند‌سازی مدیران»، «برنامه‌ریزی و اجرای رخدادهای تخصصی» و «تعریف و اجرای دوره‌های فرصت مطالعاتی اعضای هیأت علمی در صنعت» اشاره کرد.

گفتنی است، پس از پایان مراسم، حاضران، ضمن بازدید از تجهیزات و دستگاه‌های مستقر در آزمایشگاه‌های تخصصی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، با خدمات قابل‌ ارائه از جمله انجام تست‌های دقیق علمی برای ورزشکاران حرفه‌ای، اجرای پایان‌نامه‌ برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته علوم ورزشی و سایر رشته‌های مرتبط، انجام تست‌های پایش سلامت و تندرستی برای عموم افراد آشنا شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول