اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

تجارت محصولات نمدی در چهارمحال و بختیاری تقویت می‌شود

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: تجارت محصولات نمدی و رونق در فروش محصولات این هنرصنعت در دستور کار قرار گرفته است.

تجارت محصولات نمدی در چهارمحال و بختیاری تقویت می‌شود

به‌گزارش خبرنگار گردشگری خبرگزاری فارس  به‌نقل از  روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، اسماعیل رمضانی با اعلام  خبر تقویت تجارت محصولات نمدی در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با توجه به بازار مناسب نمد، افزایش تولیدات محصولات نمدی می‌تواند به اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی در این بخش کمک کند.

وی افزود: در این راستا تقویت آموزش، شناسایی بازار فروش و تجارت محصولات نمدی بایستی به‌عنوان یک اولویت اصلی در حوزه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری مورد توجه جدی قرار گیرد.

رمضانی به ثبت شهرکرد به‌عنوان "شهر ملی نمد" در سال ۱۳۹۷ اشاره و تصریح کرد: تولیدات و محصولات نمدی چهارمحال و بختیاری هم‌اکنون دارای مشتری‌های ثابت و خاص در بازارهای ایران و جهان است.

وی یادآور شد: صنایع‌دستی و هنرهای سنتی چهارمحال و بختیاری در رشته‌های مختلف به‌ویژه حوزه نمدمالی ظرفیت قابل‌توجهی دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول