اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حج و زیارت و وقف

وزیر ارشاد: سفرهای زیارتی در سبد حمایتی دولت قرار می‌گیرد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تسهیل سفرهای زیارتی، از قرارگیری این سفرها در سبد حمایتی دولت خبر داد و گفت: با محقق شدن این امر، سفرهای زیارتی ارزان می‌شود.

وزیر ارشاد: سفرهای زیارتی در سبد حمایتی دولت قرار می‌گیرد

محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به تلاش دولت سیزدهم برای ارزان و آسان شدن سفرهای زیارتی، گفت: اقداماتی در زمینه تسهیل سفرهای زیارتی شده و بزودی سفرهای زیارتی ارزان و آسان محقق خواهد شد.

وی درباره ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی اختصاص یافته به سفرهای زیارتی حج تمتع و عتبات نیز تصریح کرد: با حمایت رئیس جمهور، سفرهای زیارتی در سبد حمایتی دولت قرار می‌گیرد و ارز مناسبی هم در این زمینه اختصاص خواهد یافت که البته نرخ دقیق آن در خاطرم نیست.

اسماعیلی در پاسخ به این سؤال که سفرهای ارزان و آسان عتبات چه زمانی محقق می‌شوند، گفت: ما سعی داریم این سفرها بزودی محقق شود و سفر ارزان و آسان عتبات در یکی دو ماه آینده صورت گیرد و زائران سفر ارزان زیارتی را تجربه کنند.

به گزارش فارس، وزیر ارشاد در مراسم معارفه رئیس جدید سازمان حج و زیارت به لزوم ارزان و آسان شدن سفرهای زیارتی اشاره کرد. اما از سال گذشته با توجه به بالا رفتن نرخ دلار، هزینه سفرهای زیارتی نیز افزایش یافته و اکنون هزینه سفر عتبات نسبت به هفته گذشته حدود 6 درصد افزایش داشته است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول