اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

بازی سرگرمی «ساواکی‌ها» تولید شد

سرگرمی «ساواکی‌ها» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و موزه عبرت در سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» تولید شد.

بازی سرگرمی «ساواکی‌ها» تولید شد

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سرگرمی «ساواکی‌ها» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و موزه عبرت در سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» تولید شد؛ این سرگرمی از گروه سرگرمی‌های دورهمی و نقش‌آفرینی بوده و برای گروه سنی بالای ۱۲ سال طراحی شده است.

در این بازی، هر بازیکن در یکی از سه گروه «مردم»، «ساواکی» و یا «مبارزان» به صورت مخفی نقشی را پذیرفته و باید هم‌گروه‌های خود را در بازی پیدا کرده و با خود همراه کنند؛ جدال اصلی این بازی بین گروه «ساواکی‌ها» و «مبارزان» است.

در توضیح‌های این سرگرمی آمده است: انقلاب اسلامی ایران بزرگ‌ترین تحول قرن گذشته است که با ارزش‌های اصیل و ناب اسلامی به دنیا معرفی شده است. این انقلاب با عشقی که مردم به احیای ارزش‌های اسلامی داشتند، به پیروزی رسید.

به همین دلیل «انقلابی ارزشی» شناخته می‌شود و نشر و بسط ارزش‌های انقلاب اسلامی در جامعه اهمیت زیادی دارد. در راه پیروزی انقلاب اسلامی گروه‌ها و اقشار مختلفی با رهبری امام خمینی(ره) متحد شدند و بر علیه ظلم و طاغوت مبارزه کردند.

سرگرمی «ساواکی‌ها» برای آشنایی کودکان و نوجوانان امروز با مسیر پیروزی انقلاب اسلامی با همکاری موزه عبرت، از سوی اداره‌کل سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان طراحی و تولید شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول