اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

حضور سه برابری بانوان در اعتکاف ضربه مهلکی بر توطئه های دشمنان بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: علیرغم اینکه دشمن در چندماه اخیر تلاش کرد تا بانوان را از معنویت و انقلاب جدا کند اما حضور سه برابری انها در اعتکاف، ضربه مهلکی بر توطئه دشمنان بود.

حضور سه برابری بانوان در اعتکاف ضربه مهلکی بر توطئه های دشمنان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت الاسلام عباسعلی گرزین در همایش بزرگ عقیله میدان بمناسبت سالگرد وفات حضرت زینب(س) در مسجد رسول الله(ص) گرگان اظهار کرد: بانوان انقلابی ایران اسلامی در طول عمر انقلاب اسلامی جای پای حضرت زینب(س) گذاشته و در تمام صحنه ها حضور داشته و با هرگونه ظلم مبارزه کردند.

وی تصریح کرد: حضرت زینب(س) پیام رسان اسلام ناب محمدی(ص) بوده و در شرایطی که در یک روز تمام بستگان درجه یک وی شهید شدند خطبه شجاعانه قرائت کرده و این پیام ها را به تاریخ منتقل کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: بانوان ایرانی، بانوان زینبی عقیله دوران جدید و یکی از متفکرترین، شجاع ترین و عاقل ترین بانوان جهان برای دفاع از حق، حقیقت اسلام و همه ارمان های اسلام ناب محمدی(ص) هستند.

وی ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، رژیم شاهنشاهی تلاش کرد تا اسلام در کشور کمرنگ‌شده و حجاب از سر بانوان برداشته و هرکاری دوست دارند بر سر دختران و بانوان ایرانی بیاورند.

گرزین گفت: مردم ایران، به ویژه بانوان کشور ایران را مسجد دنیا کرده و معتکفین تاریخ را تشکیل داده و از هرگونه تعقلات دنیوی و لذت های مادی بریده و با تحمل سختی ها پای اعتقادات و ارمان های خود ایستادند‌.

وی بیان کرد: بانوان ایران اسلامی محور‌مقاومت را در دنیا از شرق تا غرب تشکیل دادند. دشمن قصد داشت تا با سوء استفاده از بانوان به نظام جمهوری اسلامی و ارمان های مقدس اسلام ضربه بزند اما حضور غیورانه و شجاعانه بانوان در ۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی مشت محکمی بر دهان دشمن بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: علیرغم اتفاقات اخیر و بکارگیری بانوان توسط دشمن در توطئه های خود ما شاهد حضور باشکوه بانوان، نوجوانان و جوانان در مراسم اعتکاف امسال بودیم.

وی یاداور شد: امسال ۱۲ هزار گلستانی در مراسم اعتکاف شرکت کردند که از این تعداد ۹ هزار نفر بانو بودند که سه برابر تعداد شرکت کنندگان هستند.

گرزین با قدردانی از استاندار گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی و تحریم های ناجوانمردانه دشمن، استاندار گلستان بخش اعظمی از اقلام غذایی موردنیاز معتکفین را تامین نمود تا این مشکلات سبب محروم شدن عده ای از علاقمندان و مومنین در این مراسم نشود.

زنان جامعه اسلامی در جایگاه واقعی و اسلامی خود نقش افرینی کنند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: امروز بانوان ایران اسلامی باید جایگاه واقعی و اسلامی خود را شناخته و در این جایگاه نقش افرینی مثبت داشته باشند.

آزاده رجبی اظهار کرد: بانوان ما می بایست صفات و خصوصیات الگوهای اسلامی مانند حضرت زینب(س) را مطالعه و شناخته و در رویدادهای مهم زمانه خود بمانند این بانوی بزرگوار عمل کنند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول