اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

راه‌اندازی ۶۹ پایگاه اورژانس در کرمانشاه پس از پیروزی انقلاب

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: فوریت‌های پزشکی قبل از انقلاب، فقط ۲ پایگاه در شهر کرمانشاه داشت، ولی الان ۷۱ پایگاه شهری و بین‌شهری و یک پایگاه امداد هوایی در سطح استان داریم.

راه‌اندازی ۶۹ پایگاه اورژانس در کرمانشاه پس از پیروزی انقلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مسعود قلعه‌سفیدی، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران در بیان دستاوردهای این حوزه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: فوریت‌های پزشکی قبل از انقلاب، فقط ۲ پایگاه در شهر کرمانشاه داشت با توجه به گذشت زمان و امکانات، الان ۷۱ پایگاه شهری و بین‌شهری و یک پایگاه امداد هوایی در سطح استان داریم.

وی گفت: ۲۶ پایگاه از این تعداد در شهر کرمانشاه و در منطقه اورامانات ۱۷ پایگاه داریم و مابقی هم در دیگر شهرها و جاده‌های استان در حال خدمات‌رسانی هستند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه افزود: فوریت‌های پزشکی استان علاوه بر فوریت‌های جاده‌ای، در منازل هم در صورت نیاز حضور می‌یابند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول