اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

بهره‌برداری از 3 طرح تولیدی در شهر صنعتی کاوه

همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان سه طرح تولیدی در شهر صنعتی کاوه به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 3 طرح تولیدی در شهر صنعتی کاوه

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، ظهر امروز همزمان با هفتمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر و با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان، سه طرح تولیدی در شهر صنعتی کاوه به بهره‌برداری رسید.

نخستین پروژه، طرح توسعه شرکت تولیدکننده سرامیک در شهر صنعتی کاوه بود که با اعتباری بالغ‌بر ۱۵۰ میلیارد تومان و اشتغال آفرینی برای بیش از ۷۰ نفر به بهره‌برداری رسید که با افتتاح این خط تولید جدید بالغ بر ۵ هزار مترمربع به ظرفیت تولید این کارخانه افزوده شد.

همچنین بهره‌برداری از شرکت تولیدکننده ابزار یراق کابینت به‌عنوان دومین طرح با ایجاد اشتغال ۲۸۰ نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم و اعتبار ۱.۵ میلیون یورویی و ۸۰ میلیارد تومانی در منطقه ویژه اقتصادی کاوه به بهره‌برداری رسید که ظرفیت خوبی را در تأمین ابزار یراق بازار خواهد داشت.

افتتاح شرکت تولیدکننده انواع شیر خشک که با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای ۱۰۰ نفر در فاز نخست ایجاد اشتغال کرده است که به گفته مدیر این شرکت سرمایه در گردش این واحد تولیدی به ۲۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

گفتنی است استاندار مرکزی صبح امروز پس از افتتاح سه طرح در ساوه و دیدار با خانواده معظم شهید و گل‌باران مزار شهدا، ۳ طرح تولیدی در شهر صنعتی کاوه را به بهره‌برداری رساند و برای افتتاح چند طرح عازم شهرستان زرندیه در شمال استان مرکزی شد.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول