اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

مرحله دوم مبارزه با احتکار اقلام دارویی و بهداشتی کلید خورد/ ۶۵ متهم دستگیر شدند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای دومین مرحله از طرح مبارزه با احتکار اقلام بهداشتی و پزشکی خبر داد.

مرحله دوم مبارزه با احتکار اقلام دارویی و بهداشتی کلید خورد/ ۶۵ متهم دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار حسین رحیمی در تشریح اجرای دومین مرحله طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار اقلام بهداشتی و پزشکی اظهار داشت: با توجه به سرمای هوا و احتمال بروز بیماری هایی از قبیل سرماخوردگی و آنفلوآنزا  در کشور و نیاز جامعه به تامین و توزیع مناسب اقلام بهداشتی، پزشکی و دارویی در سطح بازار برخی از عناصر سودجو و فرصت‌طلب با اهدافی از قبیل کسب سودهای نامشروع، ایجاد نارضایتی عمومی و اخلال در مدیریت تولید و توزیع کشور، این بازار را مورد هدف قرار داده و با سوءاستفاده از فرصت پیش آمده در صدد جمع آوری، دپو و احتکار اقلام مذکور بودند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با تدوین برنامه و ترسیم چشم انداز مأموریتی و همچنین با برنامه ریزی عملیاتی صحیح و عملی، اخلالگران و محتکران حوزه اقلام بهداشتی و پزشکی را طی 72 ساعت گذشته در کشور شناسایی کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا تصریح کرد: در این راستا کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در یک طرح سراسری و متمرکز به محل های مورد نظر اعزام و در بازدید و بازرسی از محل دپو و نگهداری اقلام پزشکی، بهداشتی و دارویی، انواع کالا از قبیل سرم و سرنگ، داروهای ترکیبی، مواد شوینده و ضدعفونی کننده، اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی، ماسک و دستکش را کشف کردند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را بیش از 340 میلیارد ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این زمینه 65 متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی ضمن تقدیر و تشکر از همراهی خوب مردم ولایت‌مدار با پلیس امنیت اقتصادی خاطرنشان کرد: شناسایی فرآیندها و رویه‌های ناسالم اقتصادی به صورت مداوم و مستمر در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی بوده و همواره با اقتدار نسبت به حذف بسترهای فسادزا در نشانگاه های اقتصادی اقدام می کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول