اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

تأکید وزیر خارجه مصر بر ضرورت توقف اقدامات یکجانبه تل‌آویو

وزیر خارجه مصر بر موضع کشورش مبنی بر ضرورت آرام‌سازی اوضاع فلسطین و توقف اقدامات یکجانبه رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

تأکید وزیر خارجه مصر بر ضرورت توقف اقدامات یکجانبه تل‌آویو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «سون کوپمنز» فرستاده اروپا در روند صلح در غرب آسیا امروز سه‌شنبه با «سامح شکری» وزیر خارجه مصر دیدار کرد.

«احمد ابوزید» سخنگوی رسمی وزارت خارجه مصر گفت که دو طرف در این دیدار تحولات اخیر فلسطین را بررسی کردند و شکری درباره پیآمدهای خطرناک تشدید اوضاع فلسطین بر امنیت و ثبات منطقه و فرصت‌های راه‌حل دو دولتی هشدار داد.

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، وزیر خارجه مصر همچنین بر موضع این کشور مبنی بر ضرورت آرام‌سازی اوضاع و ضرورت توقف اقدامات یکجانبه رژیم صهیونیستی تأکید کرد و گفت که انجام چنین اقداماتی بر ایجاد فضای مناسب برای ازسرگیری مذاکرات و احیای امید برای تحقق صلح فراگیر و عادلانه بر اساس راه‌حل دو دولتی تأثیر می‌گذارد.

شکری همچنین ایفای نقش مهم شرکای بین‌المللی از جمله اتحادیه اروپا برای متوقف کردن تنش‌های کنونی و توقف تجاوزات علیه فلسطینیان و نیز تشویق طرف‌های فلسطینی و اسرائیلی برای بازگشت به مذاکرات را مورد تأکید قرار داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول