اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

درخشش 4 ووشوکار استان فارسی در رقابت‌های کشوری

تیم ووشو استان فارس در رقابت‌های ووشو آقایان قهرمانی کشور و انتخابی قهرمانی جهان ۲۰۲۳، با کسب یک طلا ،سه نقره و یک برنز به کار خود پایان داد و ششم شد.

درخشش 4 ووشوکار استان فارسی در رقابت‌های کشوری

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز تیم آقایان استان فارس در رقابت‌های ووشو آقایان قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی ووشو اعزامی به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو و قهرمانی جهان ۲۰۲۳ که به میزبانی دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات برگزار شد با یک طلا، سه نقره و یک برنز پس از خراسان رضوی به مقام ششم رسید.

در این دوره از مسابقات در دو بخش ساندا و تالو در وزن منهای هفتاد کیلوگرم محمد فرهادی از فارس مدال نقره گرفت و در بخش تالو در اجرای چیانگ شو علی قاسمی از فارس با امتیاز ۹.۰۵ به مقام سوم و مدال برنز رسید.

 امید دهقان از فارس در نن گوئن، با امتیاز ۹.۳۸ به مقام دوم دست یافت و در نن دائو نیز با امتیاز ۹.۳۲ مجددا مدال نقره را به دست آورد و در تای چی جین نیز مهدی اخلاق عالی از فارس با امتیاز ۹.۴۷ مقام اول را کسب کرد و فاتح مدال طلا شد.

در رده بندی نهایی بخش تیمی این پیکارها نیز زنجان با ۴ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز اول شد و تهران با ۴ طلا و ۳ برنز دوم و اردبیل با ۲ طلا و یک برنز سوم شد؛ گلستان با ۲ طلا در رده چهارم ایستاد و خراسان رضوی نیز با یک طلا، ۳ نقره و ۵ برنز پنجم شد و فارس با یک طلا، ۳ نقره و یک برنز ششم شد.

گفتنی است در این دوره از مسابقات ۳۴ استان به همراه تیم منطقه آزاد شرکت کرده بودند و تیم استان فارس به سرمربیگری مصطفی حیدری و در بخش ساندا به مربیگری مرتضی ناصری و در بخش تالو به مربیگری سید سامان احمدی و سرپرستی مسلم ستاری در این دوره از مسابقات حضور داشت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول