اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

جبلی: فرمان عفو گسترده رهبر انقلاب موجب همبستگی و وفاق ملی می‌شود

رئیس سازمان صداوسیما گفت: عفو گسترده محکومان از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی آثار بسیار خوب و با برکتی خواهد داشت و تأثیرات خوبی را برای ایجاد همبستگی و اجماع و وفاق ملی می گذارد.

جبلی: فرمان عفو  گسترده رهبر انقلاب موجب همبستگی و وفاق ملی می‌شود

پیمان جبلی رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، در مورد موافقت رهبر انقلاب با عفو گسترده محکومان اغتشاشات گفت: این عفو گسترده اقدام بسیار به‌موقع، به‌جا و هوشمندانه‌ای بود که از سوی حاکمیت نظام و در رأس آن مقام معظم رهبری در شرایطی اتفاق افتاد که ما به شدت به وفاق اجتماعی و همبستگی و اجماع ملی نیاز داریم.

وی افزود: به نظر می‌رسد که این عفو  آثار بسیار خوب و با برکتی خواهد داشت و تأثیرات خوبی را برای ایجاد این اجماع و وفاق ملی می‌گذارد.

رئیس سازمان صداوسیما در مورد ابعاد رسانه‌ای این عفو نیز خاطرنشان کرد: طبیعتاً از بُعد رسانه‌ای هم هر اقدامی که به همبستگی ملی کمک کند، مورد استقبال رسانه‌های دلسوز و همسو با مردم قرار می‌گیرد و همین هم اتفاق افتاده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول