اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

بارش برف و باران در جاده‌های ۲۰ استان کشور/ لزوم بستن زنجیر چرخ در معابر کوهستانی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.

بارش برف و باران در جاده‌های ۲۰ استان کشور/ لزوم بستن زنجیر چرخ در معابر کوهستانی

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی ، اردبیل ،اصفهان ،لرستان، کردستان، البرز ، تهران ، مازندران ، زنجان ،مرکزی، قزوین ، همدان ، کرمانشاه ،ایلام،چهارمحال و بختیاری ، خراسان شمالی ، خراسان رضوی ، گیلان و گلستان بارش برف و باران جریان دارد.

وی از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج در محدوده استاندارد تا پل فردیس و همچنین محور شهریار-تهران خبر داد.

سرهنگ شیرانی به معرفی محورهای مسدود در کشور پرداخت و گفت: محورهای مریوان-اورامانات، مریوان-کامیاران، مریوان-سقز و سروآباد-اورامانات در استان کردستان؛ زرین دشت-بابا حیدر ، کوهرنگ-مسجد سلیمان(گردنه های چری،شاه منصوری،تاراز) در چهار محال و بختیاری و محور اندیکا-تاراز در خوزستان از جمله محورهای مسدود هستند.

سرهنگ شیرانی با بیان اینکه برای تردد در معابر کوهستانی همراه داشتن زنجیر چرخ الزامی است به رانندگان توصیه کرد: قبل از تردد در جاده‌ها از سالم بودن سیستم فنی خودرو و برف پاک کن اطمینان حاصل کرده و با باک پر اقدام به تردد کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور خاطرنشان کرد: به علت بارش برف و باران و لغزندگی معابر رانندگان باید سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز را رعایت کرده و از عجله و شتاب بپرهیزند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول