اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آیت‌الله اعرافی: مردم ایران بار دیگر صحنه‌های افتخارآفرین را خلق خواهند کرد

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: بی گمان مردم شریف ایران با همه‌ گروه‌ها و گرایش‌ها و اصناف و طبقات در دریای مواج حضور دلدادگان انقلاب و ایران، موج آفرین خواهند بود و بار دیگر صحنه‌های شگفت انگیز و افتخار آفرین خلق خواهند کرد و آینده‌ای درخشان را رقم خواهند زد.

آیت‌الله اعرافی: مردم ایران بار دیگر صحنه‌های افتخارآفرین را خلق خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در پیامی با تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی، همه حوزویان و مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی را برای حضور پرشور همیشگی خود در جشن پیروزی انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن دعوت کرد که متن پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

وَ لَقَدْ أَرْسَلْنا مُوسی بِآیاتِنا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَکَ مِنَ الظُّلُماتِ إِلَی النُّورِ وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللهِ إِنَّ فی ذلِکَ لَآیاتٍ لِکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ

ما موسی را با آیات [و معجزات] خود فرستادیم [و دستور دادیم]؛ قومت را از تاریکی‎ها به‌سوی نور خارج ساز و ایّام اللهِ [روزهای خاصّ الهی] را به آنان یادآوری کن. در این، نشانه‎هایی است برای هر شکیبای شکرگزار. ابراهیم/۵

دهه‌ی فجر امسال نیز علی رغم همه‌ی کوردلی‌ها و دشمنی‌های بدخواهان و معاندان، برگ زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار انقلاب شکوهمند اسلامی افزود و این ملت پایدار و عظیم، به همگان نشان داد که چه اندازه قدرشناسانه و چه اندازه حکیمانه، پاسدار همه‌ی ارزش‌ها، زیبایی‌ها، عزت‌ها و امنیت و آزادی‌هایی است که به دشواری و به برکت خون شهدا و رهبری امام شهدا به دست آورده است.

بدون شک شما مردم زمان شناس در این برهه‌ی مهم از تاریخ معاصر ایران، که دستاوردهایش پرشمارتر، عظمت و اقتدارش ملموس‌تر و عمق نفوذ راهبردی‌اش در پهنه‌ی جهان گسترده‌تر است و به فضل خداوند متعال زمینه‌ی شکوفایی، جهش و پیشرفت ملی در سایه‌ی تدابیر رهبری معظم، مراجع عظام تقلید و نخبگان فکری و فرهنگی و به ویژه ملت صبور و کوشا مساعدتر و مهیاتر است؛ تعظیم و گرامی‌داشت یوم الله ۲۲ بهمن، ضرورتی دو چندان و مضاعف دارد.

۲۲ بهمن امسال با همیشه متفاوت و وظایف همه‌ی ما سنگین و تاریخی است و ازاین‌رو، باید بر ضرورت همکاری بسیار گسترده برای برگزاری راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن ماه تأکید شود و همه سهم و نقش خود را یافته و با تمام توان برای تحقق آن اقدام و برای اقامه‌ی این تکلیف خطیر قیام نمایند.

همه‌ی مردم عزیز و جوانان شریف که پیشگام و صاحبان انقلابند و نیروهای مردمی و بخش‌های خصوصی و عمومی و نهادهای رسمی و مردمی، بویژه مساجد، روحانیت، بسیج، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، آموزش و پرورش، مراکز فرهنگی و تبلیغی، أصحاب هنر و رسانه و به طور ویژه فضلای بزرگوار، اساتید معزز حوزه و دانشگاه، طلاب، دانشجویان، فرهیختگان، نخبگان فکری و فرهنگی، معلمان، دانش آموزان، سرداران، سربازان، بسیجیان، بازاریان، اصحاب مشاغل، اصناف محترم، بانوان، مردان، جوانان، دختران و پسران بیدار و مردم عزیز ایران، وظیفه‌ای حساس و ویژه در این شرایط خاص دارند و باید به عنوان وظیفه‌ی الهی و اسلامی و انقلابی و ملی در صحنه حضور یابند و ضمن گرامی داشت و مشارکت در برنامه‌های ۲۲ بهمن ماه و جشن مردمی پیروزی انقلاب اسلامی به جهاد تبیین برخیزند و مشارکت وسیع مردمی باید خاطره‌ی وحدت و یکپارچگی و هوشمندی و بن‌بست شکنی روزهای انقلاب و دفاع مقدس را دوباره زنده سازد و روح امید و تلاش و آینده سازی را در کالبد جامعه بدمد.

بی گمان مردم شریف ایران با همه‌ی گروه‌ها و گرایش‌ها و اصناف و طبقات در دریای مواج حضور دلدادگان انقلاب و ایران، موج آفرین خواهند بود و بار دیگر صحنه‌های شگفت انگیز و افتخار آفرین خلق خواهند کرد و آینده‌ای درخشان را رقم خواهند زد.

به امید سرافرازی و عزت انقلاب اسلامی، جبهه‌ی مقاومت و ایران عزیز و درخشش روز افزون انقلاب اسلامی و تحقق اهداف و آرمان‌های امام راحل و شهدای سرافراز و در صدر همه ظهور و فرج حضرت ولی عصر ارواحنافداه.

علیرضا اعرافی
مدیر حوزه‌های علمیه
قم مقدسه

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول