اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

وقتی هدیه دانشجویان به مذاق صداوسیما و مدیران خوش نیامد/ دیوار حاشا بلند است

کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفته است: (آب گل‌آلود) را ندیده‌ایم و نمیدانیم از کجا آمده؛ ما هیچ وقت آب کدورت دار را در شبکه توزیع نمی‌کنیم!

وقتی هدیه دانشجویان به مذاق صداوسیما و مدیران خوش نیامد/ دیوار حاشا بلند است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، بهادری جهرمی سخنگوی دولت اخیرا در دانشگاه شهید چمران اهواز با دانشجویان دیدار و گفت و گو کرد که مطالبه دانشجویان در این نشست برای توجه به مشکل آب خوزستان در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت.

دانشجویان خواستار توقف انتقال آب از سرشاخه‌ رودخانه‌های خوزستان برای مصارف صنعتی در استان‌های دیگر شدند و تامین حقآبه اراضی کشاورزی خوزستان را برای معیشت مردم خوزستان و امنیت غذایی کشور حیاتی دانستند.

همچنین یکی از دانشجویان با اهدای نمادین یک بطری آب گل آلود به سخنگوی دولت نسبت به وضعیت آب شرب اهواز اعتراض کرد که این اقدام با حمایت و استقبال کاربران خوزستان همراه شد.

 

 

پس از این برنامه کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در واکنش به این اعتراض با صداوسیمای خوزستان مصاحبه کرده و اعلام کرد: (آب گل‌آلود) را ندیده‌ایم و نمیدانیم از کجا آمده؛ ما هیچ وقت آب کدورت دار را در شبکه توزیع نمی‌کنیم!

این اظهارات مدیرعامل آبفا و گزارش صداوسیما موجب شگفتی مردم خوزستان خصوصا اهوازی‌ها شده و واکنش‌های زیادی را در پی داشت چرا که همواره در طول سال به ویژه در حین بارندگی یا وقوع ریزگرد و... فیلم‌های مختلفی از قطعی آب شرب و گل‌آلود بودن آن منتشر می‌شود.

 

آبان ۱۴۰۱

 

دی ۱۴۰۱

خرداد ۱۴۰۱

واقعیت آن است که با افتتاح فاز جدیدی از پروژه آبرسانی غدیر کیفیت آب اهواز و شهرهای همجوار ارتقا پیدا کرده است اما پایداری آب شرب سالم در همه محلات خواسته به‌حق مردم است و نباید از انکار شگفت‌آور مشکلات توسط مسوولان به سادگی عبور کرد.

قطعی و آلودگی آب شهر اهواز در آبان ماه چند روز مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است  به نحوی که برخی مدارس نیز برای جلوگیری از ایجاد مشکل برای دانش آموزان اقدام به تعطیلی کردند.

 مدیرعامل آب و فاضلاب استان خوزستان در واکنش به این موضوع گفته بود بارندگی‌های سنگین در بالادست رودخانه دز در روز گذشته  باعث گل آلود شدن آب آشامیدنی در برخی از مناطق اهواز شد.

سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس در این خصوص گفته بود این مشکل به دلیل ناهماهنگی میان آبفا و سازمان آب و برق خوزستان رخ داده است.

مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران در واکنش به گزارش عجیب صدا وسیما و اظهارات عجیب تر مدیر آبفای خوزستان نوشت: ‏«‎حقیقت نه با گزارش های چاپلوسانه تغییر می‌کند، نه با مصاحبه های سفارشی! آقایان اگر دغدغه خوزستان دارند بهتر است تمام وقتشان را صرف خدمت کنند، نه صدر تا ذیل مملکت را به‌خط کنند علیه دانشجویانی که واقعیات را نشان دادند!»

 نخبگان و مردم خوزستان از صداوسیما این انتظار را دارند که به صورت جدی تر صدای مردم خوزستان باشند و از ظرفیت گسترده رسانه‌ای خود جهت نظارت بر مسوولان و انعکاس مشکلات مردم اقدام نماید. پس از انتشار گزارش صداوسیمای خوزستان و انکار مشکل گل آلودگی کاربران فضای مجازی  به این مسئله واکنش نشان دادند.

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول