اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

جزئیات اجرای طرح «فجر تا فطر» در استان فارس / کالاهای اساسی ارزان می‌شود

مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از کاهش قیمت کالاهای اساسی تحت عنوان طرح «فجر تا فطر» در استان فارس با همکاری همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای خبر داد.

جزئیات اجرای طرح «فجر تا فطر»  در استان فارس / کالاهای اساسی ارزان می‌شود

 مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شیراز از آغاز طرح «فجر تا فطر» در استان خبر داد و افزود: طرح فجر تا فطر از سوی دولت در تمام کشور از جمله استان فارس در حال اجرا است و بر اساس این طرح 34 قلم کالای اساسی مصرفی خانوار با تخفیف ویژه در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

مرتضی شریفی افزود: قند، شکر، گوشت منجمد، مرغ، انواع لبنیات، ماکارونی، رب گوجه، روغن، حبوبات، تن‌ماهی، چای، برنج از جمله کالاهایی هستند که در این طرح با کاهش قیمت روبه‌رو خواهند شد که این کالاها با همکاری فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرفی و اصناف منتخب در سطح استان عرضه  می‌شوند.

به گفته  مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس بخشی از کالاها را دولت تأمین می‌کند و در اختیار فروشگاه‌ها قرار می‌دهد تا با قیمت کمتری عرضه شوند و بخشی دیگر را دستگاه‌هایی که با تولیدکنندگان همکاری می‌کنند مانند جهاد کشاورزی و سازمان صنعت، معدن، تجارت با ایجاد ارتباط میان تولیدکننده و فروشگاه‌های زنجیره‌ای، کالاها را ارزان‌تر در اختیار فروشگاه‌ها قرار می‌دهند تا بتوانند با تخفیف بیشتری به دست مردم برسانند.

شریفی با بیان اینکه این فرایند از 12 بهمن آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد، اعلام کرد: درصد تخفیف‌های مختلفی در طرح فجر تا فطر وجود دارد که هم کیفیت کالا، هم میزان تخفیف آن توسط بازرسان جهاد، صمت و اتاق اصناف رصد می‌شود و علاوه بر این نظارت کامل روی طرح وجود دارد و همه جزئیات آن کنترل می‌شود.

وی افزود: همه فروشگاه‌های زنجیره‌ای پای کار آمده و در این طرح شرکت دارند و بنر طرح فجر تا فطر نیز در آنها نصب شده و مردم می‌توانند از این طرح و تخفیف‌های آن برخوردار شوند.

 مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس خاطرنشان کرد: این طرح یک هفته است که شروع شده و هرچه جلوتر برویم کیفیت کار بهتر می‌شود و کم‌وکاستی هم اگر وجود دارد حل می‌شود و با نزدیک‌شدن به ایام نوروز میزان اقلام نیز افزایش خواهد یافت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول