اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اتخاذ تدابیر امنیتی برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در خراسان رضوی

تمامی تدابیر امنیتی برای راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان فراهم و دستورالعمل‌های لازم به دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و اطلاعاتی، ارسال شده است و جای هیچ نگرانی نیست.

اتخاذ تدابیر امنیتی برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد رضا دبیری اظهار کرد: خوشبختانه استان خراسان رضوی از امنیتی پایدار برخوردار است و این ارتقای امنیت را مرهون حمایت‌های مردم هستیم.

وی امنیت را امری "مردم پایه" خواند و گفت: با توجه به اینکه استان خراسان رضوی با دو کشور ترکمنستان و افغانستان مرز مشترک دارد، تمامی حرکات گروه‌های تروریستی فعال در مرز‌های شرقی زیر ذره بین نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی قرار دارد.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: در جریان این حوادث، ضربات خوبی به این گروه‌های تروریستی وارد شد و آن‌ها نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.

دبیری با قدردانی از تلاش‌های مرزبانان در جلوگیری از هرگونه تهدیدات خارجی برای استان، گفت: برای هرچه باشکوه برگزار کردن راهپیمایی ۲۲ بهمن، تدابیر لازم امنیتی اتخاذ شده است و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول