اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

22بهمن یادآور پیروزی قیام و خیزش ملت بزرگ ایران است

خانه احزاب استان زنجان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: بیست و دوم بهمن یادآور پیروزی قیام و خیزش ملتی بزرگ به مدد الهی و رهبری ابر مردی از تبار مردان خدا است که با اهدای خون بهترین و عزیزترین جوانان خویش بنای پوسیده و فاسد استبداد، ظلم، فساد و سلطه بیگانگان را واژگون ساخته و بنای مردم سالاری دینی را به جای آن پایه‌ریزی کردند.

22بهمن یادآور پیروزی قیام و خیزش ملت بزرگ ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، خانه احزاب استان زنجان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: بیست و دوم بهمن یادآور پیروزی قیام و خیزش ملتی بزرگ به مدد الهی و رهبری ابر مردی از تبار مردان خدا است که با اهدای خون بهترین و عزیزترین جوانان خویش بنای پوسیده و فاسد استبداد، ظلم، فساد و سلطه بیگانگان را واژگون ساخته و بنای مردم سالاری دینی را به جای آن پایه‌ریزی کردند.
در این بیانیه آمده است: گرامی میداریم یاد و خاطره امام خمینی(ره) و همه شهدای عزیز را که حقیقتا بزرگترین رخداد قرن گذشته را رقم زده و آن را استمرار بخشیدند و آن را تبدیل به الگویی الهام بخش برای ملتهای آزاده جهان کردند.
در بیانیه خانه ذاحزاب استان زنجان آمدهی است: اکنون خداوند متعال را شکرگذاریم که ملت سرافراز ایران اسلامی در گام دوم انقلاب و در سایه راهبری‌های ولی فقیه زمان حضرت امام خامنه‌ای عزیز با وجود همه دشمنی‌ها و خباثت بدخواهان و نیز اعمال تحریم‌های ظالمانه و همچنین مجموعه‌ای از اقدامات سخیف و نابخردانه از سوی نظام سلطه جهانی و حامیانش نظیر اهانت‌های اخیر به مقدسات اسلامی و قرآن کریم، انتشار کاریکاتورهای توهین آمیز علیه پیامبر مکرم اسلام(ص)، مرجعیت شیعه و نیز اقدام پارلمان اروپا در قرار دان نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست ساختگی و فاقد اعتبار خود، با قدرت و با همان انگیزه روزهای نخست خلق این حماسه عظیم به راه عزتمند خود ادامه داده و تبدیل به کشور مقتدری در همه ابعاد گردیده بطوریکه معادلات منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای بدون نقش آفرینیاش معنایی ندارد.
خانه احزاب استان زنجان ضمن تبریک و گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همچون قطره‌ای از اقیانوس بی‌انتهای ملت مومن و مجاهد ایران سرافراز بار دیگر متواضعانه از همه آحاد مردم، احزاب، تشکل‌ها و گروه‌های سیاسی ایران اسلامی و استان ولایتمدار زنجان دعوت می‌کند، با بیعت مجدد با آرمان‌های بلند بنیانگذار انقلاب، حضرت امام خمینی(ره) و خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(حفظ الله) در راهپیمایی پرشکوه و به یاد ماندنی یوم الله 22 بهمن ماه شرکت نمایند. قطعا این حضور گسترده و حماسی باطل السحر آمال، آرزوها و نقشه‌های شوم دشمنان  قسم خورده این آب و خاک خواهد شد.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول