اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

راهپیمایی 22 بهمن فرصتی برای تبیین خدمات انقلاب به مردم است

امام جمعه شهر شهید چمران گفت: مسئولان باید از فرصت بی‌نظیر راهپیمایی 22 بهمن برای بیان عملکرد خود در عرصه خدمت به مردم استفاده کنند و تبیین کنند که چه خدماتی به مردم انجام شده است.

راهپیمایی 22 بهمن فرصتی برای تبیین خدمات انقلاب به مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهر شهید چمران، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر شهید چمران با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: در حقیقت راهپیمایی و شرکت مردم در جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، صحنه نمایش بیداری و هوشیاری ملت اسلامی، اتحاد و همدلی آنان و توجه به سرنوشت کشور و اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی است.

 وی افزود: این موضوع از یک سو موجب دلگرمی و نویدی برای دوستان انقلاب اسلامی است و از سوی دیگر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی را خنثی خواهد کرد.

امام جمعه شهر شهید چمران اضافه کرد: مردم عزیز ایران اسلامی بدانند که راهپیمایی 22 بهمن با شکوه و عظمتی که به همراه دارد حاوی پیام‌های مهمی است.

وی خاطرنشان کرد: این راهپیمایی بزرگ نشانه زنده‌بودن انقلاب اسلامی با وجود فاصله گرفتن از سال 1357 است، در حالی‌که کمتر انقلابی در جهان پس از گذشت سال‌ها اینگونه زنده و بالنده می‌ماند.

عبادی تصریح کرد: راهپیمایی 22 بهمن نشانه همبستگی ملت ایران تحت لوای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است، که تضمین کننده امنیت ملی نیز تلقی می‌شود.

وی عنوان کرد: این راهپیمایی بهانه‌ای است برای مرور دستاوردها و پیشرفت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و آشنایی مردم با این دستاوردها است. امروز با توجه به امپراطوری رسانه‌ای دشمن علیه کارآمدی نظام که به دنبال ناامید کردن مردم هستند، مسئولان باید از این فرصت بی‌نظیر برای بیان عملکرد خود در عرصه خدمت به مردم استفاده کنند و تبیین کنند که چه خدماتی به مردم انجام شده است.

امام جمعه شهر شهید چمران بیان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن بهانه‌ای برای مرور ارزش‌ها، اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است که همین مسئله زمینه را برای مطالبه‌گری مردم از مسئولان امر فراهم می‌کند. باید ببینیم آیا ما در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت می‌کنیم و چقدر توانسته‌ایم این آرمان‌ها را محقق کنیم.

وی یادآور شد: راهپیمائی ۲۲ بهمن نشانه پایداری مردم بر آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیگیری آنها برای رسیدن به تمام آرمان‌های انقلاب است. چون همان طور که می‌دانیم انقلاب اسلامی، تنها منحصر به تغییر در ساختار سیاسی کشور نبود بلکه ابعاد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی هم دارد، بنابراین ما در این تغییرات ساختاری به دنبال رسیدن به تمدن نوین اسلامی هستیم.

عبادی عنوان کرد: این راهپیمایی بیانگر  انسجام و ایستادگی مردم قهرمان ایران اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان انقلاب و حفاظت از استقلال کشور، امنیت و منافع ملی در مسیر دستیابی به اهداف والای انقلاب اسلامی و تمدن‌سازی نوین اسلامی است.

امام جمعه شهر شهید چمران گفت: با امید به خداوند متعال، مردم با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی امسال هم همانند سال‌های گذشته به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک خواهند گفت و شاهد رقم خوردن شکوه و عظمت ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهیم بود و این شکوه و عظمت خاری در چشم دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول