اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

بیانیه وزارت دفاع: 22بهمن روز عزت ملی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است/ پیگیری جدی راهبرد تولید قدرت برای ایران اسلامی

وزارت دفاع در بیانیه‌ای اعلام کرد: 22 بهمن روز تجلی آرمان‌های بزرگ و الهی ملت و روز گرامیداشت سال‌ها مجاهدت، استقلال‌خواهی، عدالت‌جویی، حق‌طلبی، آزادیخواهی و روز عزت ملی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

بیانیه وزارت دفاع: 22بهمن روز عزت ملی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است/ پیگیری جدی راهبرد تولید قدرت برای ایران اسلامی

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اعلام کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به اذعان همگان قدرت برتر منطقه‌ای و‌ مؤثر جهانی و دارای قدرت بازدارندگی بالا و توان دستیابی به اهداف راهبردی و اعمال اراده برای حفظ منافع و امنیت ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی در هر نقطه از جهان است.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ

22 بهمن روز تجلی آرمان‌های بزرگ و الهی ملت و روز گرامیداشت سال‌ها مجاهدت، استقلال‌خواهی، عدالت‌جویی، حق‌طلبی، آزادیخواهی و روز عزت ملی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

انقلاب اسلامی نه تنها رویدادی ملی، بلکه پدیده‌ای بین‌المللی است که بارقه‌های امید را در دل مستضعفان و آزادگان جهان زنده نگاه داشته و تنها تکیه‌گاه و نقطه اتکال محور مقاومت و نهضت‌های بیداری و ضد استعماری و استکباری در دوران زورگویی طاغوت اکبر و شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار و ایادی پیرو آن است.

از این رو گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جشنی است به گستره جهان و گام دوم انقلاب اسلامی نیز گامی است در تراز جهانی که لازم است مستحکم، با وفاق، همدلی، اتحاد، اعتماد، امید و نشاط برای پیشرفت برداشته شود.

با مرور مسیر طی شده در این چهل ‌و چهار سال توسط ملت ایران و عبور سرفرازانه از گردنه‌های صعب‌العبور دشمنی‌ها و کینه‌ورزی‌های استکبار جهانی، تحریم‌های ناجوانمردانه، اقدامات تروریستی و جنگ تحمیلی و تهاجم فرهنگی و فتنه‌های گوناگون شاهد اعمال جنگ ترکیبی همه‌جانبه و جهانی با محوریت جنگ شناختی هستیم که آگاهی، هوشمندی و امیدواری و تجربه ملت سرافراز ایران برای فتح قله‌های مرتفع‌تر موفقیت‌های اقتصادی، علمی و دفاعی در جهان بیش از پیش نموده است.

این مهم، مرهون توکل و اعتماد به وعده‌های الهی و توسل به محضر حضرات ائمه معصومین علیهم‌السلام و تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و اتحاد، انسجام و‌ هوشیاری ملت بزرگ، بصیر و دشمن‌شناس ایران اسلامی و تفکر جهادی و بسیجی است. به فضل الهی و‌ عنایات خاصه حضرت ولی‌عصر (عج) امروز جمهوری اسلامی ایران به اذعان همگان قدرت برتر منطقه‌ای و‌ مؤثر جهانی و دارای قدرت بازدارندگی بالا و توان دستیابی به اهداف راهبردی و اعمال اراده برای حفظ منافع و امنیت ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی در هر نقطه از جهان است و این موفقیت‌ها به دست نیامده مگر به همت بلند رزمندگان و آحاد کارکنان مخلص نیروهای مسلح، به ویژه صنعت راهبردی دفاعی و دانشمندان و متخصصان متعهد آن.

راهبرد تولید قدرت و امنیت برای ایران اسلامی با جدیت در حال پیگیری است و هیچ مزاحمتی نمی‌تواند خللی در تمرکز دستیابی به آن ایجاد نماید.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و ملت ایران اسلامی، با تجدید میثاق با شهیدان همیشه شاهد و جاوید و آرمان‌های بلند معمار بزرگ جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (رض) و تجدید بیعت با فرمانده معظم کل قوا با حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، از آحاد ملت بزرگ و عزیز ایران اسلامی برای حضور پر صلابت و دشمن‌شکن در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن دعوت به عمل می‌آورد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول