اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

جنجالی‌های هفته| از بلیت 8 میلیاردی تا حمله به یک استقلالی/ طارمی در حد قهرمان المپیک

در اتفاقات جنجالی این هفته ورزش، سه ملی پوش کشورمان در زلزله ترکیه جان خود را از دست دادند و نوروزی ترسناک هم پیش روی استقلال قرار گرفته است.

جنجالی‌های هفته| از بلیت 8 میلیاردی تا حمله به یک استقلالی/ طارمی در حد قهرمان المپیک

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اتفاقات جنجالی های هفته گذشته را با هم مرور می کنیم. اتفاقاتی که بیش از هرچیز تحت تاثیر زلزله مهیب ترکیه و سوریه قرار داشت:

مرگ سه ملی پوش فوتبال قطع عضو

در زلزله ترکیه سه ملی پوش فوتبال قطع عضو کشورمان نیز جز جانباختگان بودند، محمدرضا میراحمدی، مهدی سعید اوی و حامد مطرودی ورزشکاران کشورمان بودند که پیکر بی جان انها از زیر اوار هتلی در ترکیه خارج شد. این تلخ ترین و جنجالی ترین خبر هفته گذشته ورزش کشورمان بود البته خوشبختانه سایر ورزشکاران و فوتبالیست های کشورمان مثل علی قلی زاده و دیگر فوتبالیست ها جان سالم از فاجعه قرن به در بردند. زلزله ای که بیش از 20 هزار کشته برجا گذاشت. زلزله ای که در آن ورزشکاران و مردمان زیادی جان خود را از دست دادند ضمن اینکه لیگ فوتبال این کشور هم به دلیل این فاجعه به طور موقت تعطیل شد.

واکنش به شایعه اخراج فرهاد مجیدی

مدیر باشگاه اتحاد کلبا امارات نسبت به شایعه اخراج فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی این تیم واکنش نشان داد و گفت: نه بدشانس هستیم و نه بد نتیجه گرفته ایم، از بازیکنان و کادرفنی تیم حمایت می کنیم. به این ترتیب اخراج مجیدی از این تیم اماراتی فعلا تکذیب شد.

تشبیه مهدی طارمی به مایکل فلپس

رسانه نزدیک به باشگاه اسپورتیک پرتغال با انتشار عکسی از مهدی طارمی او را به مایکل فلپس تشبیه کرد و مدعی شد که طارمی و اسطوره شنای جهان شباهت بسیاری بهم دارند زیرا طارمی هم برای گرفتن پنالتی خوب شیرجه می زند! البته این رسانه پرتغالی فراموش کرده که فوتبال انها کمک داور ویدئویی دارد و درخشش طارمی خار چشم رقبای تیم پورتو شده است.

کی روش در قطر و ادامه جنجال فوتبال ما

کارلوس کی روش در این هفته به طور رسمی به عنوان سرمربی تیم میزبان جام جهانی 2022 انتخاب شد. حضور سرمربی سابق فوتبال کشورمان  با این انتقال هم هنوز در  ایران اثر گذار است. مخالفانش می گویند خوب شد کی روش رفت تا بعد از مدت ها دنبال یک سرمربی جدید باشیم و بحث بر سر انتخاب مربی ایرانی یا خارجی همچنان ادامه دارد. موافقانش هم از این انتقال هم خوشحالند هم ناراحت خوشحال به این دلیل که به همه ثابت شد کی روش فقط بازار گرمی نمی کند واقعا خیلی از تیم ها دنبال او هستند و ناراحت بخاطر جدایی اش!

البته بسیاری از ملی پوشان هم با انتشار استوری هایی از زحمات کی روش تشکر کردند ولی حسین کنعانی زادگان با ادبیاتی سخیف به این ملی پوشان تاخت تا کمیته اخلاق او را احضار کند!

نوروز ترسناک برای استقلال

رئیس سازمان خصوصی سازی اعلام کرد اگر باشگاه استقلال تا 10 فروردین 1402 طلب استراماچونی سرمربی ایتالیایی خود را ندهد با جرایم سنگینی از جمله احتمال سقوط به دسته پایین تر تنبیه خواهند شد. به این ترتیب نوروز 1402 نوروزی ترسناک برای استقلالی هاست که اگر پول این مربی را ندهند وضعیتی خطرناک برای یکی از پر هوادارترین باشگاه های اسیا رقم خواهد خورد. امیدواریم که مسئولان ارشد ورزش کشور به فکر این باشگاه باشند و البته با مسببین این قرارداد سنگین و عجیب هم برخورد کنند زیرا پرداخت 80 میلیارد تومان در این شرایط سخت اقتصادی آسان نیست.

بلاژوویچ دار فانی را وداع گفت

میرسلاو بلاژویچ سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان دارفانی را وداع گفت تا بسیاری از ملی پوشان سابق این ضایعه را تسلیت بگویند. او مردی خوش رو و پرهیجان بود. مردی که برانکو ایوانکوویچ را به فوتبال کشورمان معرفی کرد و برانکو بعد از دستیاری بلاژ سرمربی تیم ملی کشورمان و بعدها سرمربی پرسپولیس شد. بلاژ مردی بود که اعتقاد داشت برای سرمربیگری در تیم ملی ایران باید پوست کروکودیل داشت! روحش شاد یادش گرامی.

بلیت 8 میلیاردی برای رکورد شکنی لبران جیمز

لبران جیمز بازیکن افسانه ای بسکتبال امریکا در روز چهارشنبه امتیاز اورترین بازیکن بسکتبال امریکا شد و رکورد کریم عبدالجبار را شکست. جالب است که اگر می خواستید این مسابقه را  از بهترین جای ورزشگاه تماشا کنید باید 200 هزار دلار بیش از 8 میلیارد تومان پول پرداخت می کردید! البته بلیت سایر بخش های ورزشگاه 300 دلار بیش از 12 میلیون تومان بود.

حمله به مربی استقلال

خسرو حیدری قبل از مسابقه با نفت مسجدسلیمان هدف حمله زورگیران در تهران قرار گرفت وئ دست و پایش بخاطر جراحت با چاقو بخیه خورد. با این حال خسرو در روز بازی روی نیمکت استقلال حاضر شد و تیمش را هدایت کرد آن هم در روزی که ساپینتو هم محروم بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول