اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

سردار نقدی: دوره افول قدرت آمریکا فرا رسیده است/ آمریکا در فرار مفتضحانه از افغانستان 600 هزار سلاح را جا گذاشت

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: آمریکا در مقابل اقتصاد چین درحال سرخم کردن است و قدرت سیاسی آمریکا که شاهان منطقه را تعیین می‌کرد دیگر تمام شده است؛ 25 سال است می‌گوید باید حماس از بین برود و 30 سال است می گوید باید حزب الله از بین برود اما هنوز این دو درحال قدرتنمایی هستند.

سردار نقدی: دوره افول قدرت آمریکا فرا رسیده است/ آمریکا در فرار مفتضحانه از افغانستان 600 هزار سلاح را جا گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سردار محمدرضا نقدی امشب در سلسله نشست‌های جشن دهه فجر انقلاب اسلامی که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم در مسجد چهارمردان برگزار شد، طی سخنانی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا توانسته به پیروزی و پیشرفت برسد، اظهار کرد: هیچ پیشرفت و تکاملی بدون زحمت و رنج به دست نمی‌آید و هر جامعه‌ای برای پیشرفت باید تلاش کند.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب غذاها، متشاران نظامی و مسئولان کشور از خارج وارد کشور می‌شدند، عنوان کرد: ملتی که می خواهد از دست این خارجی‌ها رهایی یابد باید سختی را به جان بخرد و دشواری‌ها را تحمل کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: کشوری که رتبه 53 علمی جهان را دارد برای رسیدن به رتبه‌های نخست باید بسیار زحمت بکشد، در این مسیر هیچ راحتی و آسانی در کار نیست و همیشه باید با دشمن روبرو باشیم.

*دشمنی دشمنان هیچگاه پایانی ندارد

وی با تاکید بر اینکه دشمنان هیچگاه دشمنی با نظام اسلامی را کنار نمی‌گذارند، عنوان کرد: امروز ایران اسلامی توانسته در عرصه‌های علمی به پیشرفت‌های بسیاری برسد و بسیاری از ارجاعات مقالات مهم دنیا به مقالات ایرانی‌هاست.

نقدی ادامه داد: انقلاب حضرت محمد(ص) 26 غزه را در 10 سال پشت سر گذاشت و این نشان می‌دهد که وقتی انقلابی قرار است رشد کند شیطان‌ها مانع می‌شوند و نمی‌خواهند حرکت‌های الهی رشد و پیشرفت داشته باشد.

وی با بیان اینکه امیرالمؤمنین(ع) نیز با سه فتنه بزرگ روبرو شدند، اظهار کرد: وقتی قرار است پرچم عدالت را بلند کنیم باید سختی بکشیم و این اهداف به آسانی به دست نمی‌آید؛ دنیای مادی مکانی برای مجاهدت و تلاش کردن است و ما نمی‌توانیم در این دنیا به دنبال راحتی مطلق باشیم.

*پیروزی ایران در جنگ اخیر نشان از بی‌نظیر بودن مردم ایران است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در جنگ اخیر ما شاهد مبارزه صدها شبکه رسانه‌ای علیه ایران اسلامی بودیم، میلیاردها دلار خرج دروغ‌بافی‌ها و عملیات‌های روانی می‌کنند و در جنگ اخیر ملت ایران زیر چنین فشاری ایستاد اما ولایت را رها نکرد و این نشان از بی‌نظیر بودن ملت ایران است و هیچ ولی و امامی چنین ملتی را نداشته است.

وی با تاکید بر اینکه وجود فتنه و چالش‌ها و درگیری‌ها برای رسیدن به پیشرفت قطعی است، اضافه کرد: وقتی قرار است جلوی قدرت‌های جهانی بیاستیم و خواسته‌های مهم آنان را عمل نکنیم پس باید به قدرت برسیم و شاهد دشمنی دشمن باشیم.

نقدی ادامه داد: فتنه‌ها زمانی شروع می‌شوند که عده‌ای هواهای نفسانی را رهبر خود قرار می‌دهند و به جای پرداختن به دستورهای الهی، دستورهای غیرالهی را مورد نظر قرار می‌دهند و روش این‌ها به تعبیر امیرالمؤمنین(ع) درهم آمیختن حق و باطل است چراکه اگر باطل بدون پوشش حق وارد صحنه شود مردم با آن مقابله خواهند کرد اما اگر باطل لباس حق را به تن کند دیگر با حق قابل مقایسه نخواهد بود.

وی از حقوق بشر، حقوق مردم، حقوق مرد، حقوق زن، تقلب در  انتخابات و گرانی به عنوان پوشش‌های دشمن در جنگ با ایران نام برد و عنوان کرد: ساکتینی که نفوذ کلام دارند اما در هنگام فتنه سکوت می‌کنند زیاد هستند و این افراد نیز وضعیت شبهه‌ناک را درست کرده‌اند و اجازه دادند که باطل لباس حق را به خود بپوشاند؛ درست است که بدون نقد حرکت دستگاه‌ها، دولت و حکومت کار پیش نمی‌رود اما نباید در پوشش این موضوع آزادی حمایت از استکبار جهانی، مقابله با امنیت ملی، باز کردن دست ظالمین به روی ملت و انتشار اصرار مملکت دنبال شود.

نقدی از انتشار کلید واژه تقلب به‌عنوان پوشش دشمن در انتخابات 88 یاد کرد و گفت: سلامت انتخابات و لزوم نظارت بر آن بر همه ما لازم است اما به تعبیر یکی از سردمداران فتنه، تقلب رمز آشوب بود.

وی ادامه داد: در ماجرای اخیر نیز مرگ طبیعی فردی که بیمار بود بهانه‌ای برای آشوب شد، این فرد قرار بود در نیروی انتظامی ارشاد شود و در یک فضایی نبود که با او برخورد نامناسبی شود، اما دشمن با یک دروغ بزرگ فوت این شخص را به پلیس نسبت داد، درست است که باید حقوق شهروندان رعایت شود و پلیس از جان مردم حفاظت کند اما دشمن در این ماجرا به دنبال پوشاندن باطل با لباس حق بود.

*جهاد تبیین تنها راه مقابله با دشمن است

معاون هماهنگ کننده سپاه تنها راه مقابله با ترفند دشمن را جهاد تبیین دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در هیچ حوزه‌ای همانند حوزه جهاد تبیین از واژه‌های واجب قطعی فوری استفاده نکرده‌اند.

وی از افول آمریکا در عرصه اقتصاد یاد کرد و افزود: آمریکا در مقابل اقتصاد چین درحال سرخم کردن است و قدرت سیاسی آمریکا که شاهان منطقه را تعیین می‌کرد دیگر تمام شده است؛ 25 سال است می‌گوید باید حماس از بین برود و 30 سال است می گوید باید حزب الله از بین برود اما هنوز این دو درحال قدرتنمایی هستند.

نقدی با بیان اینکه آمریکا 600 هزار تفنگ در افغانستان جا گذاشت و مفتضحانه از این کشور خارج شد، تصریح کرد: آمریکا از افغانستان فرار کرد و نتوانست جاسوس‌های خود را از این کشور خارج کند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا در این شرایط نسبت به پیشرفت ایران بی‌تفاوت نخواهد بود، عنوان کرد: توطئه و برنامه ریزی دشمن برای مقابله با ایران قطعی است و اگر می خواهیم بالا برویم باید از فتنه‌ها عبور کنیم و راه عبور از فتنه دشمن جهاد تبیین است.

معاون هماهنگ کننده سپاه خاطرنشان کرد: دشمن درگیر محاسبات غلط شد و فکر کرد که می تواند یک ملت مذهبی را با لختی و بی دینی مقابل انقلاب قرار دهد و این جای تأسف دارد که آمریکا با این همه اتاق فکر و تحلیل‌گر هنوز نتوانسته این را بفهمد که ایران یک کشور مذهبی است و با لختی‌گری نمی‌توان یک نهضت عمومی راه انداخت.

وی اضافه کرد: امروز اگر استانداری یک سفره رنگین برپا کند همه مردم به او اعتراض می‌کند، حال این ملت چگونه به سراغ شاهی می‌رود که  فقط 83 کاخ داشته است، این نشان می‌دهد که دشمنی که به دنبال راه انداختن مردم پشت سر فرزند شاه است درگیر اشتباه محاسباتی شده است؛ بنیاد مستضعفان امروز 135 هزارمین سندی که خاندان شاه به اسم خود کرده بودند را به مردم بازگردانده است و این افتخار برای ایران است.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول