اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان تهران/ خروش مردم پایتخت در 44مین فجر انقلاب اسلامی+فیلم

راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در شهرستان‌های استان تهران برگزار شد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در استان تهران/ خروش مردم پایتخت در 44مین فجر انقلاب اسلامی+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران؛ مراسم بزرگداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن، صبح امروز با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در شهرستان‌های استان تهران آغاز شد.

مردم شهیدپرور و انقلابی، امسال با شور و اشتیاق بیشتری در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده‌اند تا نشان دهند همانگونه که ۴۴ سال پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند، از این پس نیز با قدم‌هایی استوار ادامه مسیر را طی می‌کنند و در مقابل استکبار جهانی مقاومت خواهند کرد.

فیلم| حضور پرشور مردم در خیابان انقلاب تهران

مردم ولایتمدار پایتخت ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی، فریاد «الله اکبر» سر داده، نام و یاد شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع امنیت را گرامی داشتند و بار دیگر اتحاد و انسجام ملی را به رخ جهانیان کشیدند.
 

جشن پیروزی انقلاب اسلامی در شهر دماوند

مردم انقلابی و ولایت مدار شهرستان دماوند همگام با مردم سراسر ایران اسلامی، حضور پرشور، حماسی و باشکوه خود را در راهپیمایی ۲۲ بهمن به تصویر کشیدند و افتخاری دیگر بر تاریخ ایران اسلامی افزودند.

۲۲ بهمن ماه یادآور یکی از بزرگترین رخدادهای تاریخی ملت ایران است و این روز به یک روز فراموش نشدنی و بزرگ برای ایرانیان تبدیل شده است.

راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در شهر دماوند با وجود برودت دمای هوا، از میدان معلم در قالب پیاده‌روی خانوادگی آغاز شد و راهپیمایان پس از پیمون مسیر در جوار گلزار شهدای گمنام مسجد جامع تجمع کردند.

راهپیمایان با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل سعود خائن»، «راه امام شهدا زنده است - نهضت ما همیشه پاینده است»، « ۲۲ بهمن ماه نشانگر اسلام است – روز بیعت و میثاق با رهبر و امام(ره) است» بار دیگر شور انقلابی خود را به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن همزمان در دیگر شهرهای کیلان، آبسرد، رودهن و آبعلی نیز با حضور پرشور مردم برگزار شد.

فریاد «الله اکبر» در قبله تهران طنین انداز شد

مردم مومن و انقلابی شهرری همزمان با سراسر کشور با حضور حماسی خود در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه، جشن 44 امین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار دیار ملک ری افزودند.

مردم شهرری از ساعت 10 صبح با حضور در مقابل کانون سمیه راهپیمایی 22 بهمن را آغاز کردند و با سر دادن شعارهای انقلابی در طول مسیر در خیابان فدائیان اسلام، تا میدان شهرری راهپیمایی می کنند.

 

حماسه حضور پرشور مردم اسلامشهر در راهپیمایی ۲۲بهمن

مردم انقلابی شهرستان اسلامشهر با حضور پرشورخوددر راهپیمایی ۲۲بهمن حماسه ای دیگر در تقویم تاریخ انقلاب شکوهمند ایران اسلامی خلق کردند.

در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، اقشار مختلف مردم شهرستان اسلامشهر صبح امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن پرشور تر ازگذشته شرکت و حماسه ای دیگر خلق کردند.

راهپیمایان اسلامشهری از ساعت اولیه صبح امروز با تجمع در مقابل سپاه ناحیه سیدالشهداء از ساعت ۱۰ صبح مسیر تعیین شده را تا خیابان آیت اله کاشانی و مقابل سینما فجر با حمل پلاکاردها و دست نوشته های مختلف به همراه پرچم ۳رنگ و پرافتخار ایران را طی کرده و به یاد چهل وچهارسال حماسه پیروزی در این مراسم نقش آفرینی کردند.

اقشار مختلف مردم از هر گروه و جنسیتی، پیر و جوان، فرهنگی و سیاسی و ورزشکار، کاسب و هنرمند امروز باحضور پرشور خود در راهپیمایی گرامیداشت سالگرد انقلاب اسلامی به میدان آمدند و این پیروزی را جشن گرفتند.
 

راهپیمایی ۲۲بهمن در دو بخش لواسانات و رودبارقصران 

راهپیمایی ۲۲بهمن در دو بخش لواسانات و رودبارقصران با حضور پرشور مردم برگزار شد.

مردم لواسانات ۲۲بهمن ماه ابتدا با تجمع در میدان امام خمینی(ره) آغاز و تا خیابان اتحاد و بازگشت به میدان امام خمینی(ره) راهپیمایی کرده و ضمن تجدید بیعت با حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبر انقلاب اسلامی و اعلام انزجار از کفر جهانی با قرائت قطع نامه به این راهپیمایی خاتمه می دهند.

این راهپیمایی با حضور آحاد مردم و جمعی از مسئولین ازجمله شعبانعلی صالحی نسب رییس عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و امام جمعه لواسانات و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج الغدیر و غیره برگزار شد.
 

شکوه حضور در شهرستان پردیس رقم خورد

از ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه بیست و دوم بهمن‌ماه راهپیمای پرشور و باشکوه شهرستان پردیس در سه مسیر برگزار شد.

در مسیر اول راهپیمایان پردیسی از ساعت ۱۰ صبح از میدان عدالت پردیس حرکت عظیم خود را آغاز و با طی کردن مسیر خیابان اصلی این شهر با نام سپهبد شهید سلیمانی به میدان امام رضا(ع) رسیدند.

در مسیر دوم نیز راهپیمایان در شهر بومهن از ساعت ۱۰ صبح از مسجد صاحب الزمان(عج) بومهن راهپیمایی خود را آغاز و با طی کردن بلوار امام خمینی(ره)، با ورود به خیابان شهید صارمی به میدان امام رضا(ع) وارد شدند.

در مسیر سوم راهپیمایی امروز که بصورت مستقل توسط شهروندان دو شهر خسروآباد و سعیدآباد جاجرود از ساعت ۱۰ صبح آغاز شده بود شهروندان از ابتدای خیابان پارک سعیدآباد راهپیمایی خود را آغاز و به سمت حسینیه حضرت ابوالفضل علیه السلام و گلزار شهدای شهر سعیدآباد حرکت کردند و در این منطقه یوم‌الله باشکوه بهمن ۱۴۰۱ با قرائت قطعنامه و اجرای برنامه‌های متنوع پایان یافت.


همچنین برنامه های متنوع و بانشاط فرهنگی، بصیرتی و معرفی نیز با برپایی غرفه های مختلف کودکان و نوجوانان، چایخانه حضرت امام رضا(ع) توسط خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان پردیس و غیره در مسیر راهپیمایی برپا شده بود.

راهپیمایان با شعارهایی مانند مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعود و غیره مسیر را طی کردند.

مردم در راهپیمایی امسال آمدند تا این اتحادملی را به نمایش بگذارند و با حضور خود به دشمنان اعلام کردند که نخواهیم گذاشت با دروغ پردازی و سیاه‌نمایی‌هایتان این اتحاد ملی که اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب است را از بین ببرند. مردم بار دیگر آمدند تا بگویند دشمنان ما بدانند که ما محکم پای انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و این پرچم را به دستان امام زمان(عج) خواهیم رساند.
 

راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم ولایتمدار شهرستان ورامین

مردم ولایتمدار و انقلابی دیار ۱۵ خرداد شهرستان ورامین صبح امروز با پیمودن مسیرهای میدان امام حسین(ع)، میدان امام خمینی(ره) و سپس مقابل مسجد جامع تاریخی ورامین به راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن پرداختند.

در این راهپیمایی حضور باشکوه نوجوانان و جوانان، پیر و زن، معلول و جانباز دیده می‌شد.

 


در طول این مسیرها غرفه‌های جذاب و متنوعی برگزار شد که مورد استقبال و رضایت مردم قرار گرفت.

همچنین در دو نقطه دیگر از شهرستان ورامین که شامل منطقه خیرآباد و بخش جواد آبلد می‌باشد مانند سالهای گذشته راهپیمایی باشکوهی برگزار شد.
 

نقش‌آفرینی رویش‌های گام دوم انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرقدس

مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرقدس با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت‌های گره کرده و یکصدا با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» اعلام انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کرده و پشتیبانی از ولایت فقیه را به دنیا اعلام کردند.

این حماسه ملی با حضور گسترده دانش آموزان، نوجوانان، جوانان، اصناف، بازاریان و اقشار مختلف برگزار شد و متفاوت تربن شعارگوهای راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از رویش‌های گام دوم انقلاب اسلامی بودند و در پایان اجتماع مردم در مصلی نماز جمعه همراه با سرود ملی و سخنرانی سردار ولی زاده و همخوانی سلام فرمانده و قرائت قطع نامه همراه بود.
 

شکوه بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی در شهر پرند

مردم انقلابی شهر پرند هم صدا با مردم سراسر ایران اسلامی با حضور پرشور، حماسی و باشکوه خود را در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کرده و افتخاری دیگر آفریدند. 

در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در شهر پرند با وجود تبلیغات منفی بر تحریم راهپیمایی پرشورتر از سال‌های گذشته برگزار شد. 

مردم پرند بعد از اجتماع در میدان امام خمینی ره به سمت میدان استقلال و خیابان جمهوری اسلامی راهپیمایی و با شعارهای انقلابی و وحدت‌بخش با آرمان‌های امامین انقلاب بیعتی دوباره کردند. 
 

مردم شهرستان قرچک جشن ۴۴سالگی انقلاب را باشکوه برگزار کردند

همزمان با سراسر کشور مردم شهرستان قرچک با حضور پرشور خود جشن ۴۴ سالگی انقلاب را باشکوه برگزار کردند.

حضور جوانان، نوجوانان وبچه های دهه هشتادی و نودی برخلاف تبلیغات رسانه ها معاند و دشمنان انقلاب حضور پرشورتری داشتند. 

حضور پرشور بچه های دهه هشتادی و نودی نشان از شکست جنگ ترکیبی بود که رسانه های معاند در چند ماه گذشته علیه نظام انقلاب به راه انداخته بودند. 

دشمنان نظام می‌خواستند نشان دهند که نسل چهارم انقلاب با آرمان های انقلاب فاصله دارند، حضوری  پرشور  نشان داد که مردم پای آرمان های انقلاب هستند.
 

راهپیمایی ۲۲ بهمن مبدا قیام ۱۵ خرداد پیشوا برگزار شد

مردم شریف و ولایتمدار مبدا قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ پیشوا صبح امروز همزمان با سراسر کشور با پیمودن مسیرهای منتهی به حرم آستان حضرت جعفرابن موسی الکاظم(ع) به راهپیمایی ۲۲ بهمن در این روز تاریخی و حماسه ساز پرداختند.

مردم شهرستان پیشوا باری دیگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن حضور خودشان ثابت کردند که با وجود مشکلاتی اقتصادی همچنان پای این نظام و انقلاب هستند و مشکلات را پای اصل انقلاب نمی گذارند.

 

مردم شهرستان پاکدشت در راهپیمایی ۲۲ بهمن سنگ تمام گذاشتند

همزمان با سراسر کشور و روز ۲۲ بهمن، مردم ولایتمدار شهرستان پاکدشت از میدان آزادگان به سمت میدان معلم به راهپیمایی پرداختند.

در طول مسیر مردم شعارهایی از جمله، مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر منافق، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل 
مرگ بر انگلیس و مرگ بر آل سعود سر می‌دادند.

همچنین غرفه های متنوعی شامل پذیرایی از راهپیمایان در طول مسیر برپا شده بود.

 

راهپیمایی تماشایی ۲۲ بهمن در فیروزکوه 

حضور گسترده مردم در راهپیمایی باشکوه و عظیم ۲۲ بهمن در کهن دیار فیروزکوه برگزار شد.

 

حضور پرشور مردم شهریار در راهپیمایی ۲۲بهمن

مردم انقلابی شهرستان شهریار با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲بهمن حماسه ای دیگر در تقویم تاریخ انقلاب شکوهمند ایران اسلامی خلق کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول