اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

خروش هزاران کاشمری در چهل و پنجمین بهار انقلاب/ درخت تنومند انقلاب محکم‌تر شد

اقشار مختلف مردم کاشمر در چهل و پنجمین بهار انقلاب حضوری حماسی و پرشور رقم زدند و فریاد « هیهات من الذله» سر دادند.

خروش هزاران کاشمری در چهل و پنجمین بهار انقلاب/ درخت تنومند انقلاب محکم‌تر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، اقشار مختلف مردم کاشمر اعم از مرد و زن، پیر و جوان صبح امروز با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه و با سردادن شعار « هیهات من الذله» حماسه آفریدند و چهل و پنجمین بهار انقلاب را گرامی داشتند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی امروز که حرکت خود را از میدان انقلاب (مرکزی) این شهر آغاز کرده بودند با حمل پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران، تمثال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، مقام معظم رهبری، سردار سلیمانی و شهدای شهرستان و سردادن شعارهایی « ۲۲ بهمن‌ماه یوم‌الله است»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، « هیهات من الذله»، « ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» در مسر خیابان امام خمینی(ره) تا آستان مقدس امامزاده سید حمزه(ع)، ۲۲ بهمنی متفاوت را رقم زدند و بار دیگر ضمن حمایت از نظام و انقلاب با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، مقام معظم رهبری و شهدای این مرزوبوم تجدید پیمان کردند.

نماینده مردم کاشمر، خلیل‌آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای در اجتماع پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در اجتماع مردم انقلابی و همیشه درصحنه کاشمر گفت: همان‌طور که در چله اول انقلاب لانه جاسوسی تسخیر شد، امروز و در چله دوم انقلاب با حضور مردم افکار جاسوسی، آدم‌های جاسوس و وطن‌فروش سرکوب شدند.

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین با اذعان به اینکه امروز قهرمان میدان، مردم ایران هستند، افزود: انقلاب اسلامی با حضور مردم، مقبولیت و مشروعیت خودش را به دست آورده و می‌آورد، چراکه این حضور باعث عینیت و ماندگار شدن انقلاب در تاریخ می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از روزهای اول انقلاب تا امروز هرسال می‌گفتند که سال بعد انقلاب ساقط و یا اینکه دهه بعد این انقلاب از بین می‌رود، بیان کرد: روزگاری که در این کشور نخست‌وزیر و رئیس‌جمهور، نماینده و مسئولین عالی‌رتبه را ترور می‌کردند و روزانه بیش از ۳۰۰ نفر را در کشور به شهادت می‌رساندند این انقلاب پابرجا ماند و قطار انقلاب حرکت کرد و امروز به اتکای خداوند عزوجل این مردم سرافراز شدند.

نماینده مردم کاشمر بابیان اینکه ایران قبل از انقلاب با اتکای به کدخداهای عالم قدرت اول منطقه بود، یادآور شد: امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب و با اتکای به خداوند متعال قدرت اول منطقه است.

وی با اذعان به اینکه عده‌ای که حرف‌های عجیب و قریب می‌زنند، خودشان در لبه پرتگاه سقوط قرار دارند، تصریح کرد: به فرموده دیده‌بان انقلاب، غرب در آستانه فروپاشی و زوال است و این ایران اسلامی است که باقدرت لایزال الهی و حضور مردم قدرت آینده این دنیا را به دست خواهد گرفت.

حجت‌الاسلام نیک‌بین بابیان اینکه تاریخ در حال تکرار شدن است اما نه آن قطعه‌ای از تاریخ که حضرت علی(ع) سر به چاه بگذارد و مردم حمایتش نکنند، ابراز کرد: اگر ازسرهای ما کوه‌ها ساخته شود و از خون‌های ما دریاها رنگین شود نخواهیم گذاشت در تاریخ بنویسند که سید علی تنها ماند.

وی با قدردانی از حضور پرشور اقشار مختلف مردم کاشمر در این راهپیمایی، گفت: ۲۲ بهمن امسال حجت را بر همه تمام کرد، لذا هرکسی که لباس خدمت را از تن درآورد باید از آن مسئولیت کنار رود و هرکسی که مقابل مردم بخواهد بایستد و با مردم حرکت نکند و برای آن‌ها کار نکند باید خلع شود و در این زمینه تعارفی وجود ندارد.

نماینده مردم کاشمر با اشاره به تلاش  شبکه خارجی، ایادی استکبار و آدم‌های مختلف در اقصی نقاط دنیا برای حضور نیافتن مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: مردم ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب همواره طی این سال‌ها ثابت کردند که در کوران و سرما، یخ و یخبندان، برف و باران پا به میدان گذاشتند و شعار هیهات من الذله و لبیک یا حسین فریاد زدند.

وی با تأکید بر اینکه ایران حرم است و این حرم حرمت دارد، افزود: هرکسی که بخواهد پایش را دراز کند و دستی به این کشور دراز کند قطعاً بداند که این دست‌وپا به دست توانمند دانشمندان ایرانی، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، ارتش و ملت ایران قطع خواهد شد.

حجت‌الاسلام نیک‌بین با اذعان به اینکه درخت تنومند انقلاب اسلامی امروز با حضور کم‌نظیر مردم محکم‌تر شد و منجر به یاس و ناامیدی طمع‌کاران و دشمنانی که درصدد شکستن و خشکاندن این درخت انقلاب بودند، شد خاطرنشان کرد: هرکسی که بخواهد مقابل مردم بایستد ما مردم هستیم که او را در چرخ‌دنده‌های پیشرفت این انقلاب حذف و از بین می‌بریم.

وی با یادآوری اینکه ملت ایران اهل بخشش است و آقای من و شما در فتنه اخیر چندین هزار نفر را مورد عفو و بخشش قراردادند، گفت:  اگر قرار باشد کسی مقابل ملت و امام ما بایستد قطعاً بداند با جواب دندان‌شکن هیهات من الذله مردم مواجه خواهد شد.

پایان پیام/ ۷۰۰۴۲

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول