اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

حضور مردم در یوم الله 22 بهمن نشان اقتدار نظام است

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمی نظام به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایه کشور است.

حضور مردم در یوم الله 22 بهمن نشان اقتدار نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی صبح شنبه در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در ایلام اظهار کرد: راهپیمایی مردم در مناسبت‌های مختلف تاریخی نشان از پاسداری آن‌ها از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است و حضور گسترده مردم در یوم‌الله ۲۲ بهمن نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمی نظام به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایه کشور است.

وی افزود: باید اذعان کرد که ملت شریف و سرافراز ملت ایران، به عنوان صاحبان انقلاب اسلامی، خود حافظ و هادی تحقق آرمان‌های انقلاب و صیانت از جمهوریت و مبانی اسلامی آن هستند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم استان بار دیگر با حضور حماسی، انقلابی و آمیخته با بصیرت خود در صحنۀ آوردگاه مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن که رزمایش اقتدار و افتخار است، با آرمان‌های بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت کنند.

بسطامی تصریح کرد: حضور مردم ولایتمدار استان ایلام و تمامی گروه‌ها، احزاب و تشکل‌های وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن قابل تقدیر است.

پایان پیام/

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول