اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

وزارت دفاع به بالاترین سطح توانمندی در تأمین نیازهای دفاعی کشور رسید

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز وزارت دفاع به بالاترین سطح از توانمندی فنی و علمی در تأمین نیازهای دفاعی کشور رسیده است.

وزارت دفاع به بالاترین سطح توانمندی در تأمین نیازهای دفاعی کشور رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدضیاءالدین آقاجان‌پور، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امشب در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، با تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به بالاترین سطح از توانمندی فنی و علمی در تأمین نیازهای دفاعی کشور رسیده است.

وی با بیان اینکه جمله «ما می‌توانیم» در بخش‌های مختلف وزارت دفاع تجلی یافته است، گفت: نیروهای مسلح ما امروز قابلیت ساخت پیشرفته‌ترین تجهیزات دفاعی نظیر هواپیماهای جنگنده و انواع زیردریایی‌ها را دارند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با قدردانی از حضور میلیونی مردم ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن، این حضور را تجلی حمایت ملت ایران از نظام اسلامی عنوان کرد.

اقتدار وزارت دفاع؛ اقتدار نظام اسلامی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان نیز در این دیدار که استاندار سمنان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، فرماندار سمنان و جمعی از مسؤولان برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن سمنان در آن حضور داشتند، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به‌ویژه شهدای وزارت دفاع، از تلاش‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در توسعه دفاعی کشور قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه ساختار دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه مبانی دینی و قرآنی طراحی شده است، گفت: قرآن کریم بر آمادگی هر چه بیشتر مسلمانان برای دفاع از خود برابر تجاوز دشمنان تأکید دارد.

مطیعی افزود: بر اساس توصیه قرآن کریم، باید کاری کنیم که متجاوز از قدرت دفاعی ما واهمه داشته باشد.

تحریم دفاعی راه به جایی نبرد

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با یادآوری تحریم دفاعی جمهوری اسلامی ایران در دوره‌های مختلف به‌ویژه هشت سال دفاع مقدس گفت: اگر روزی حتی برای تأمین سیم خاردار و وسایل ابتدایی دفاعی نیازمند بیگانگان بودیم، امروز به برکت خون شهدا به نقطه‌ای رسیده‌ایم که توان ساخت پیشرفته‌ترین ادوات جنگی و دفاعی را داریم.

مطیعی با اشاره به توانمندی‌های متنوع وزارت دفاع اظهار کرد: خوشبختانه امروز در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح شاهد صلابت، نوآوری و استقامت کم‌نظیری هستیم.

وی تصریح کرد: اقتدار وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با بیان اینکه ۲۲ بهمن روز مأیوس کردن دشمن است، خاطرنشان کرد: حضور باشکوه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، پاسداری از خون مطهر شهدا، تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول