اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش مهدی به احتمال لغو بازی پیکان و استقلال: مشکلی بابت زمین نداریم

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی را در خصوص دیدار پیکان و استقلال ارائه کرد.

واکنش مهدی به احتمال لغو بازی پیکان و استقلال: مشکلی بابت زمین نداریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، طبق برنامه از پیش اعلام شده دو تیم پیکان و استقلال در هفته بیستم لیگ برتر و در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم خواهند رفت.

بارش شدید برف در تهران، برگزاری این دیدار را در هاله‌ای از ابهام قرارداده و ممکن است در صورت ادامه و تشدید بارش، مسابقه امروز دو تیم لغو و به 24 ساعت بعد موکول شود.

سهیل مهدی در این خصوص به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، گفت: هنوز تصمیمی در این مورد نمی‌توانیم بگیریم. باید تا ساعت 12 صبر کنیم و استعلامات جدید را بگیریم. فعلا بارش را حداقل تا ظهر داریم. برای ظهر به بعد باید مسجل شود.

وی افزود: چون زمین کاور شده مشکلی بابت زمین نداریم اما بحث نزولات آسمانی است. اگر بارش برف و باران به صورتی باشد که شرایط برگزاری را مختل کند باید صبر کنیم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه آیا با شرایط فعلی مشکلی وجود ندارد، گفت: با شرایط فعلی برای زمین مشکلی نداریم اما اگر شرایط آب و هوایی به صورتی باشد که داور نتواند بازی را برگزار کند، مسابقه را معوق می‌کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول