اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی به مناسبت حماسه آفرینی ملت سرافراز ایران اسلامی

دبیرخانه‌ شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت حماسه آفرینی ملت سرافراز ایران اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی به مناسبت حماسه آفرینی ملت سرافراز ایران اسلامی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگیدبیرخانه‌ شورای عالی انقلاب فرهنگی به مناسبت حماسه آفرینی ملت سرافراز ایران اسلامی و برپایی باشکوه راهپیمایی چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای صادر کرد.
 متن بیانیه به شرح ذیل است:
 «خدای سبحان را سپاس و حمد بیکران که دیگربار ملت مسلمان، فرهیخته، بصیر، متعهد و ولایتمدار ایران اسلامی در یکی از بزنگاه‌های تاریخی انقلاب شکوهمند اسلامی با لبیک به ندای امامشان، حماسه‌ای جهادگونه و بی‌نظیر آفریدند. خلق صحنه‌های سرشار از عشق و شور و شعور اسلامی- انقلابی در خیابان‌ها و کوچه‌های همه‌ی شهرها و روستاهای کشور، پاسخی است محکم و پرمعنا به همه‌ی آنانی که به خیال باطل خود می‌خواهند اراده‌ این ملت بزرگ را هدف قرار دهند و آنان را نسبت به هدف متعالی و جهانی خود که بدون تردید آینده‌ای جهان‌شمول و مهدوی‌محور برای برقراری تمام و کمال اسلام ناب محمدی(ص) است، مایوس کنند.

ملت رشید ایران در چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به همه‌ی دشمنان خود به‌خصوص رژیم فاسد و سیه‌روی آمریکا و شیطانک‌های ورشکسته‌ی غربی ثابت نمودند که فرزندان امام خمینی(رضوان‌الله علیه) و امام خامنه‌ای(حفظه‌الله تعالی) مصمم، مقتدر و استوار در تمامی صحنه‌های جهادی در قرارگاه‌های نظامی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی چون سربازان جان‌برکف و ستونهای آهنین ، بلندقامت ایستاده‌اند. خداوند به شما نیکنامان تاریخ ایران و اسلام جزای خیر عنایت فرماید که امروز دل امام عصر(ارواحنا فداه) و فرزند زهرای اطهر(سلام‌الله علیها) را شاد و بار دیگر دشمنان ائمه‌ اطهار(علیهم‌السلام) را رسوا و روسیاه و مأیوس کردید.

دبیرخانه‌ شورای عالی انقلاب فرهنگی با شکر‌گزاری به درگاه خداوند، مراتب تشکر و امتنان خود را از شما ملت سرافراز و حماسه‌ساز ایران اسلامی اعلام کرده و سلامتی همه‌ شما ملت دین‌دار و تمدن‌ساز ایران عزیز را از خداوند متعال مسئلت می‌کند.»

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول