اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

دانشجویان ورزشکار چهارمحال و بختیاری در اردبیل خوش درخشیدند

رئیس هیات ورزش‌های دانشگاهی چهارمحال و بختیاری گفت: در بخش تیمی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در رشته‌های پاورلیفتینگ و پرس سینه مقام دوم مسابقات کشوری را به دست آورد.

دانشجویان ورزشکار چهارمحال و بختیاری در اردبیل خوش درخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، علی همتیان گفت: مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه پیام‌نور اردبیل برگزار شد.

رئیس هیات ورزش‌های همگانی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تیم دانشجویی استان به مربیگری مهزیار انصاری در این دوره از مسابقات شرکت کرد.

وی ادامه داد: در وزن ۹۳ کیلوگرم رده سنی آزاد مهدی صالح‌پور مقام سوم رشته‌های پرس سینه و پاورلیفتینگ، در وزن ۱۰۵ کیلوگرم رده سنی آزاد امین قادری مقام اول رشته پاورلیفتینگ و مقام سوم رشته پرس سینه را از آن خود کردند.

همتیان افزود: احسان توسلی مقام سوم رشته پرس سینه، در وزن ۱۲۰- رده سنی آزاد احسان توسلی مقام دوم رشته پاورلیفتینگ و در وزن ۱۲۰+ رده سنی آزاد محمدحسن رئیسی مقام سوم رشته‌های پرس سینه و پاورلیفتینگ را از آن خود کردند.

وی بیان کرد: در بخش تیمی نیز دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در رشته‌های پاورلیفتینگ و پرس سینه مقام دوم این دوره از مسابقات را به دست آورد.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول