اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

اعلام جزئیات مراسم تشییع شهید گمنام در بوستان شهر آرا

هم‌زمان با سالروز امام موسی کاظم (ع)، مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در بوستان شهر آرا در روز پنج‌شنبه ۲۷ بهمن‌ماه جاری برگزار می‌شود.

اعلام جزئیات  مراسم تشییع شهید گمنام در بوستان شهر آرا

به گزارش گروه حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس،‌ بوستان شهر آرا با قدمتی که به ۵۰ سال پیش باز می‌گردد، از پارک‌های قدیمی پایتخت است که در خیابان شهرآرا، در ستارخان قرار دارد. مردم شهیدپرور این محله در سالروز شهادت باب الحوائج امام موسی کاظم (ع) مهمان شهید گمنامی خواهند بود که قرار است در پارک شهر آرا، مأمنی برای دل‌های خداجوی آن‌ها باشد.

به همین مناسبت مراسم استقبال از این شهید گمنام در محله شهرآرا روز پنج‌شنبه ۲۷ بهمن‌ماه جاری از ساعت ۹ صبح از کوچه آیت‌الله شریبانی (۲۵ غربی) مسجد الزهرا (س) آغاز می‌شود و سپس تا بوستان شهرآرا بدرقه می‌شود.

در این محفل شهدایی، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت. همچنین محمد کریمی و امیر عباسی از ذاکران اهل بیت (ع) به مرثیه‌سرایی می‌پردازند. در ادامه حضار شاهد روایتگری جواد تاجیک  از راویان دفاع مقدس خواهند بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول