اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

اولین تجلیل از مادران قهرمان و پهلوان پرور به همت بسیج ورزشکاران

برای نخستین بار از مادران قهرمان و پهلوان پرور توسط بسیج ورزشکاران تجلیل شد.

اولین تجلیل از مادران قهرمان و پهلوان پرور به همت بسیج ورزشکاران

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اولین مراسم تجلیل از مادران قهرمان و پهلوان پرور به همت بسیج ورزشکاران و با حضور محمد پولادگر، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، مسئولان فدراسیون های ورزشی چوگان، جانبازان و معلولین، زورخانه ای، همگانی و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و امیر فولادی رئیس سازمان ورزش نیروهای مسلح ورزشکاران و مادران شان در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم از ۱۵ مادر ورزشکار قهرمان و پهلوان تجلیل شد. هانیه رستمیان به همراه مادرش در این مراسم شرکت کرد. همچنین مادر عشرت کردستانی ورزشکار والیبال نشسته و پارادوومیدانی نیز در مراسم شرکت کرد و از او تجلیل شد. یونس امامی کشتی گیر آزاد کشورمان هم به همراه مادرش در این مراسم حضور داشت. محمد انصاری هم به همراه همسر خود در این مراسم حضور پیدا کرد. 

همچنین از خانواده دو شهید راضیه کشاورز و حاج حبیب بدوی شهید مدافع حرم تجلیل شد.

در این مراسم مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر برنامه های متعددی داشتیم که حسن ختام این برنامه ها تجلیل از مادران ورزشکار و پهلوان است سازمان بسیج ورزشکاران برای اولین بار به پاس مقام بلند و با ارزش مادر این مراسم را برگزار می کند کند پیام این مراسم برای ورزشکاران و قهرمانان کشورمان این است که اگر دعای خیر مادر و زحمات مادران نبود شاید امروز هیچ ورزشکاری روی سکو قرار نمی گرفت. 

وی افزود: مراسم امروز ما تجلیل از مادران مقابل حریفان غاصب صهیونیستی به میدان رفتند و یک کار بسیار ارزشی را انجام دادند همچنین از ورزشکارانی که قهرمانانه روی سکوی قهرمانی ایستادند و به پرچم مقدس کشورمان احترام گذاشتند و در حین مسابقات ارزش‌های اسلامی را رعایت کردند قهرمانان کشورمان هستند. این مراسم برای اولین بار در سطح کشور با همکاری مسئولین استانی برگزار می شود و امروز قرار است از  265 مادر پهلوان و قهرمان پرور در سرار کشور تجلیل شود. امروز در تهران حدود 15 ورزشکار و خانواده شهید تجلیل خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول