اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

زمین موکب جمکران در مسیر نجف به کربلا خریداری شد

مدیر موکب مسجد مقدس جمکران از خریداری زمین موکب دائمی این مسجد مقدس به وسعت دو هزار و 500 متر مربع در مسیر نجف به کربلای معلی با مشارکت خیرین خبر داد.

زمین موکب جمکران در مسیر نجف به کربلا خریداری شد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام سیدمهدی هاشمی زاده با اشاره به خریداری زمین برای احداث موکب دائمی مسجد مقدس جمکران در مسیر نجف به کربلای معلی بیان کرد: با همراهی مهدی یاوران و خیرین بعد از اینکه تصمیم گرفته شد پایگاه دائمی مسجد مقدس جمکران در جاده نجف به کربلا فعال شود تا موکب دائمی مع امام منصور در این مسیر احداث شود، زمین مورد نظر به وسعت 2 هزار و 500 متر مربع خریداری شد.

وی با بیان اینکه برای تامین اعتبار مورد نیاز این زمین 9 هزار سهم به ارزش هر سهم 12 هزار تومان مشخص شده بود گفت: بعد از چند ماه با همراهی خیران مبلغ مورد نظر تامین و زمین خریداری شد.

مدیر موکب مسجد مقدس جمکران تصریح کرد: خدا را شاکریم که با عنایت حضرت ولیعصر(عج) این مهم به سرانجام رسید و امیدواریم در این موکب ذیل پرچم امام عصر(عج) بتوانیم خادم زائران باشیم.

وی با بیان اینکه در فاز دوم، احداث ساختمان موکب در دستور کار قرار گرفته است گفت: قرار است بناء دائمی موکب با کاربری فرهنگی، هنری، آموزشی و اقامتی احداث شود تا در طول سال خدمات به زائران عتبات عالیات ارائه شود.

هاشمی زاده با اشاره به اینکه قصد داریم بنای اولیه تا اربعین سال آینده آماده شود، یادآور شد: بر اساس طرح و نقشه طراحی شده مبلغ مورد نیاز برآورد شده و به خیران اطلاع رسانی می شود تا اربعین سال آینده بتوانیم ساختمان موکب را به بهره برداری رسانده و به زائران خدمات لازم را ارائه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همراهان و خیرانی که تمایل دارند در این امر مشارکت کنند می توانند با شماره تلفن 02531320 تماس حاصل کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول