اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

دغدغه ما حضور حامیان نمایندگان در امور اجرایی انتخابات است

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان گفت: دغدغه انتخابات سال آتی، حضور حامیان اصلی ستادهای انتخاباتی برخی از نمایندگان استان در سطوح مختلف امور اجرایی انتخابات است که همواره این نگرانی از سوی مردم به ما منتقل می شود.

دغدغه ما حضور حامیان نمایندگان در امور اجرایی انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان، محمد جواد محمدی، رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان در جلسه روسای دفاتر شهرستان‌های تابعه ضمن گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: نگاه دشمنان این بود که عمر انقلاب اسلامی کوتاه خواهد بود، اما متوجه نبودند که این انقلاب یک شاخصه بسیار مهم دارد و آن هم ولایت فقیه، میراث ماندگار حضرت امام رحمه‌الله علیه است.
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان با بیان نقش بی‌بدیل ولایت در به ثمر رسیدن انقلاب افزود: تا زمانی که سکان این انقلاب به دست ولایت و رهبری است، هیچ گزندی متوجه ملت نخواهد بود و همواره نقشه‌های دشمنان بی‌اثر خواهد بود.
وی با اشاره به عبور کشور از اغتشاشات و ناآرامی‌ها با انتقاد از بی‌تفاوتی خواص گفت: خواص در مقابل لشگرسازی کاذب و انبوه‍‌سازی دروغ دشمن (به تعبیر رهبری) سکوت کردند، نسبت به هجمه دشمن بر نقاط قوت کشور و نسبت به ارزش‌های دینی و نظام بی تفاوت بودند و خیلی از جوانان ما به خاطر سکوت خواص فریب خوردند و رهبر عزیزمان در سخنرانی اخیر نسبت به تشخیص به هنگام و اقدام بدون تاخیر صحبت کردند و به موضوع توابین اشاره فرمودند که برای انتقام خون مطهر امام حسین (ع) آمدند جنگیدند و کشته شدند. اما تاریخ اینها را مدح نخواهد کرد. چرا؟ چون دیر جنبیدند.
محمدی با اشاره به اینکه منظور مقام معظم رهبری دقیقا خواصی بودند که به موقع اقدام نکردند، افزود: همانطور که تاریخ توابین را مدح نکرد، در اغتشاشات اخیر نیز تاریخ فراموش نخواهد کرد که فتنه‌ای در این سرزمین روی داد که در آن خواص سکوت کردند و مردم ایران و رهبرشان را در این جنگ تمام عیار تنها گذاشتند. 
وی رمز موفقیت ولایت را عدم تکیه بر خواص دانست و خاطر نشان کرد: همراهی ملت با ولایت و استفاده از ظرفیت‌های مردمی رمز پیروزی حق بر باطل بوده است.
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان در ادامه به احتمال اصلاح موادی از قانون انتخابات اشاره کرد و گفت: با اصلاح این قانون بخش اعظمی از مشکلات اجرایی و نظارت رفع و تلاش در بررسی صلاحیت منجر به ورود افراد شایسته و در تراز انقلاب به عرصه رقابت‌های انتخاباتی خواهد شد و این مهم در اصلاح قانون با افزایش مدت زمان رسیدگی به صلاحیت داوطلبان پیش بینی شده است.
محمدی در پایان افزود: دغدغه انتخابات سال آتی، حضور حامیان اصلی ستادهای انتخاباتی برخی از نمایندگان استان در سطوح مختلف امور اجرایی انتخابات است که این موضوع مورد مطالبه مردم و گروههای سیاسی استان بوده و همواره این نگرانی به ما منتقل می شود و توصیه ما به مسوولین،  اقدام مناسب قبل از آغاز فرایند انتخابات است.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول