اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

کلنگ‌زنی دو طرح آبرسانی 494 میلیاردی در ابرکوه

مدیرعامل شرکت آبفای یزد گفت: دو پروژه آب‌رسانی در شهرستان ابرکوه با اعتباری بالغ‌بر 494 میلیارد ریال کلنگ زنی و بهره‌برداری شد.

کلنگ‌زنی دو طرح آبرسانی 494 میلیاردی در ابرکوه

به گزارش خبرنگار فارس از ابرکوه، جلال علمدار از کلنگ‌زنی و افتتاح دو طرح آب‌رسانی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: پروژه تأمین آب شرب مجتمع بهمن ابرکوه با حجم عملیاتی ۳۳ کیلومتر خط انتقال، بازسازی ۵ کیلومتر شبکه توزیع، ساخت چهار باب مخزن ذخیره آب شرب کلنگ زنی شد.

مدیرعامل شرکت آبفای یزد با بیان این‌که طرح آب‌رسانی در دستور کار با ظرفیت ۳۵۲۰ مترمکعب، تعداد ۱۶ روستا و ۱۵ هزار و ۴۵۱ نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد، افزود: بهره‌برداری از یک حلقه چاه در روستاهای بخش مرکزی که ۹ روستا با جمعیت پنج هزار و ۵۰۰ نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد از دیگر پروژه‌های آب‌رسانی شهرستان ابرکوه بود که جمعاً با اعتباری بالغ‌بر ۴۹۴ میلیارد ریال انجام شد.

سردار حسین زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز گفت: این طرح با همکاری شرکت آب و فاضلاب، خیران و جهادگران بسیجی، فرمانداران و استانداری از ابتدای امسال آغاز و در ۶ شهرستان یزد، اردکان، ابرکوه، میبد، مهریز و خاتم در قالب ۶ مجتمع آبرسانی در حال انجام است.

وی به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و جهادی در کنار سایر برنامه‌ها توسط گروه‌های جهادی با همراهی مسئولان و خیران و پیگیری پایگاه‌های بسیج در سطح استان اشاره کرد و ادامه داد: ساخت ۲۸ مخزن و ۱۸۰ کیلومتر لوله‌گذاری برای انتقال آب و ۵۰ کیلومتر اصلاح شبکه آبرسانی از دیگر اقدامات است.

گفتنی است، این طرح‌ها با حضور سردار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر و جمعی از فرماندهان سپاه استان و مسئولین شهرستانی، کلنگ زنی و افتتاح شد.

پایان پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول