اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مربی استقلال: حسینی پرتغالی بلد نیست ولی من فارسی بلدم/ هر تیمی می‌بازد به نیمکت ما حمله می‌کند

مربی تیم فوتبال استقلال نسبت به رفتارهای سرمربی و دیگر اعضای تیم پیکان واکنش نشان داد.

مربی استقلال: حسینی پرتغالی بلد نیست ولی من فارسی بلدم/ هر تیمی می‌بازد به نیمکت ما حمله می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس، خسرو حیدریدر مورد اتفاقات رخ داده از سوی نیمکت تیم پیکان در پایان مصاف با استقلال، اظهار داشت: متاسفانه کل نیمکت تیم پیکان در طول بازی به داور اعتراض می‌کرد ولی به گواه تصاویر تلویزیونی تیم ما اعتراضی به داور نمی‌کرد. در یک صحنه که فکرش را هم نمی‌کردم، مجتبی حسینی به نیمکت ما توهین کرد و به روی ماتا حرف ناشایستی زد که من از گفتنش خجالت می‌کشم اما ویدئوی آن همه جا منتشر شد. آقای حسینی شما که پرتغالی بلد نیستید ولی من فارسی بلد هستم و حرف زشت شما را خطاب به ماتا شنیدم. او بی احترامی کرد. بهتر است فوتبالی حرف بزنیم چون در جریان بازی تیم پیکان جز یک موقعیت، موقعیت خاصی نداشت. 

وی افزود: خوشحالیم چهارمین برد پیاپی را کسب کردیم و مقتدرانه خدا را شکر برنده شده‌ایم. ما سعی می‌کنیم در زمین حرف بزنیم و سهم خودمان را در ناکامی هم می‌بینیم. ما حتی سعی کردیم این بازی لب خط هم نرویم و خود ساپینتو هم خیلی آرام بود. واقعا بی انصافی است که هر تیمی می‌بازد به نیمکت ما حمله می‌کند. همین بازی رفت مقابل پیکان داوری در نتیجه اثرگذار بود. آیا ما در طول بازی بی احترامی به داور یا حسینی کردیم؟ فدراسیون باید با این کارها برخورد کند.

حیدری گفت: من برای باشگاه پیکان که خودم هم در آن تیم بازی کرده‌ام، احترام قائل هستم ولی باید نسبت به رفتارهای کادرفنی این تیم یک تجدیدنظری صورت بگیرد. امیدوارم دیگر شاهد این موارد نباشیم. در بازی قبلی مقابل مس هم دیدیم که یک نفر مثل جیمی‌جامپ‌ آمد و به سینه مربی ما کوبید. این چیزها زشت است و باید ظرفیت باخت را در خودمان بالا ببریم.

خسرو حیدری در ادامه صحبت‌هایش با ابراز تعجب از محرومیت ریکاردو ساپینتو، بیان کرد: در بازی با مس یک فرد که من واقعا فکر کردم جیمی‌جامپ‌ است، به سمت ساپینتو حمله‌ور شد و به سینه او کوبید. بعد ساپینتو اخراج شد! همان زمان هواداران استقلال در حال تشویق ساپینتو بودند. او هم به سمت آن‌ها رفت و با آن‌ها به ابراز احساسات مشغول شد. در ادامه هم راهی رختکن شد که در مسیر رختکن هم طبق فیلم‌های موجود بازهم به او حمله شد.

مربی استقلال تصریح کرد: حقیقت این است که نه ساپینتو و نه دستیارانش در جریان هیچ مصافی، هیچ حرف زشت و بی ادبانه‌ای به تیم حریف نزده‌اند و همواره ایشان به رعایت احترام و حفظ حرمت نیمکت تیم حریف تاکید دارند. محروم شدن ساپینتو به خاطر اتفاقات بازی با مس باور کردنی نیست و هیچ دلیل منطقی‌ای پشت آن نیست. لازم است این نکته را هم بگویم که من خودم هم به عنوان یک عضو کوچک مکتب استقلال، هیچگاه اجازه نمی‌دهم از روی نیمکت تیم استقلال خدایی نکرده به تیم حریف توهینی بکند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول