اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

انتقاد اعضای شورای شهر بهمئی از عدم پرداخت حق آلایندگی/قول فرماندار به اعضای پارلمان شهری

رضا بنیاداشت رئیس شورای شهر لیکک با انتقاد شدید از عدم پرداخت حق آلایندگی نفتی گفت: پرداخت حق آلایندگی نفتی به شهرستان بهمئی حق این شهر است و شرکت نفت باید پاسخگوی مطالبه به حق این مردم باشد.

انتقاد اعضای شورای شهر بهمئی از عدم پرداخت حق آلایندگی/قول فرماندار به اعضای پارلمان شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی؛ اولین نشست شورای شهر لیکک و فرماندار شهرستان بهمئی در ساختمان شورا برگزار شد.

رضا بنیاداشت رئیس شورای شهر لیکک با انتقاد شدید از عدم پرداخت حق آلایندگی نفتی گفت: پرداخت حق آلایندگی نفتی به شهرستان بهمئی حق این شهر است و شرکت نفت باید پاسخگوی مطالبه به حق این مردم باشد.

محسن کوکب نژاد عضو دیگر شورای شهر لیکک گفت: نظارت جدی بیشتر بر بازار شهرستان نیاز است که مسئولان پای کار بیایند‌.

وی افزود: مشکلی که شهروندان شهرستان بهمئی هر روز با آنها سر کله می زنند عدم همکاری بانک های شهرستان است بانک های شهرستان فریاد مردم را در آوردند.

کوکب بیان کرد : شهروندان نیازمند همکاری بیشتر بانک ها در تامین نقدینگی در خود پردازها جهت حل مشکلات هستند. 

علیداد رگبار مقدم عضو دیگر شورای شهر لیکک افزود: انتظار مردم از مسئولان وحدت و همدلی است و هر چه مسولان با هم هماهنگ و همدل باشند بهتر میتوانند مشکلات شهروندان را بررسی کنند.

وی بیان کرد: امید است که همه مردم هم در حرف و هم در عمل هماهنگی و انسجام مسئولان را در خدمت رسانی ببینند .

جمشید زکی نژاد عضو دیگر شورای شهر لیکک گفت: نظامی مهندسی در شهرستان داد مردم را در آورد.

وی ادامه داد: تعرفه های نظام مهندسی که افزایش تعرفه ها باعث نارضایتی شهروندان شده و نیاز است از نزدیک این مشکل بررسی شود.

عبدالرضا شجاعی عضو دیگر شورای شهر لیکک از حضور پرشور شهروندان در راهپیمایی ۲۲بهمن تشکر و تاکید کرد: مردم با وجود همه مشکلات منسجم و متعهد پای آرمانهای انقلاب و نظام ایستاده اند و شایسته احترام و خدمت رسانی بیشتر می باشند.

فرماندار شهرستان بهمئی در این نشست  بر تلاش بیشتر شورا و شهرداری لیکک برای جلب رضایت مردم تاکید کرد و گفت: بسیاری از مشکلات مردم و انتظارات شهروندان شهر لیکک با امکانات موجود شهرداری و با همت بیشتر شورای شهر قابل رفع است.

 علی محمدی با ابراز خرسندی از ادامه آسفالت ریزی خیابان ها و معابر شهر لیکک بر نظارت فنی و مهندسی در امور عمرانی سطح شهر و همدلی وهمزبانی و اتحاد اعضای شورای شهر لیکک تاکید و ابراز امیدواری کرد با وفاق و همدلی شورای شهر و شهرداری مشکلات شهر لیکک رفع شود.

فرماندار بهمئی خواستار اطلاع رسانی مطلوب از عملکرد دولت در حوزه خدمات رسانی شهری و بیان صریح مشکلات شهرداری به مردم شد و افزود: باید با صداقت و صراحت خدمات انجام گرفته و مشکلات پیش رو را با مردم در میان گذاشت تا مردم نیز با اعتماد و درک متقابل ، شهرداری و شورای شهر لیکک را در حل مشکلات شهری یاری نمایند.

محمدی بر همکاری بیشتر شورای اسلامی شهر لیکک با ادارات تاکید کرد و گفت: تعامل و همکاری شورا و ادارات به نفع مردم است.

فرماندار شهرستان بهمئی ادامه داد: در سیستم مدیریت شهری وظایف مدیران مشخص شده و هر فرد در مقام اجرایی خود باید بتواند وظایفش را به درستی انجام دهد، شورا، شهرداری، دستگاه های دولتی و سایر نهادهای اجرایی باید وظایف خود را به نحو مطلوب و با رعایت اصل عدم مداخله در کار یکدیگر به انجام برسانند، وظیفه همه ما ارائه خدمات مطلوب به مردم است.

فرماندار شهرستان بهمئی با اشاره به مشکلات شهرداری هم گفت: ادارات باید نهایت همکاری را با مجموعه شهرداری و شورای اسلامی داشته باشند و هر گونه کم کاری در خدمات دهی به شهروندان از سوی ادارات و این مجموعه پذیرفتنی نیست.

محمدی با بیان اینکه دیدگاه‌ها متفاوت است و باید اولویت‌های شهرداری رعایت اصل قانون و حرکت در چارچوب قانون باشد، گفت: دامن زدن به مسائل سیاسی و قانون گریزی و تبعیض در مجموعه شهرداری جایگاهی ندارد.

فرماندار شهرستان بهمئی با تاکید بر درختکاری در سطح شهر و ایجاد فضای سبز گفت: مهم ترین فضا در هر شهر فضای سبز آن است باید حاشیه خیابان ها، بلوارها و پیاده روها و ورودی و خروجی شهر با همکاری ادارات به فضایی شاداب و دل انگیز تبدیل شود.

محمدی با تاکید بر دقت بیشتر شورا و شهرداری بر جهت پرداخت به موقع حقوق کارگران افزود: شورا و شهرداری شهر لیکک پرداخت حقوق کارگران اولویت خود باشد و نهایت تلاش در جهت پرداخت به موقع حقوق کارگران از سوی شورا و شهرداری لیکک شد.

فرماندار شهرستان بهمئی  با اشاره به مسئله مهم دریافت حق آلایندگی نفت به شهرستان گفت: ۸۰ حلقه چاه نفت در بهمئی وجود دارد و این شهرستان استعداد خوبی در حوزه نفت دارد، بیان کرد: پس از گذشت ۴۴ سال از پیروزی انقلاب مردم بهمئی از ظرفیت‌های نفتی خود آن طور که باید و شاید بهره‌مند نیستند.

محمدی عنوان کرد: دریافت حق آلایندگی نفتی شهرستان بهمئی حق این مردم و مطالبه به جای آنها به حساب می آید.

فرماندار شهرستان بهمئی در پایان ابراز امیدواری کرد و گفت: با پیگیری و تلاش های فراوان از سوی نماینده مردم در مجلس و اعضای شورای تامین و شورای شهر این شهرستان در شرف واریزی حق آلایندگی نفتی قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول