اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نایب رئیس شورا: شهرداری سمنان برنامه‌ریزی اشتباه دارد و خلف وعده می‌کند

نایب رئیس شورای اسلامی شهر سمنان گفت: متأسفانه شاهد برنامه‌ریزی اشتباه شهرداری سمنان و خلف وعده‌های مدیریت شهری هستیم.

نایب رئیس شورا: شهرداری سمنان برنامه‌ریزی اشتباه دارد و خلف وعده می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجید نظری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر سمنان در یادداشتی نوشته است: ضمن عرض تبریک به مردم عزیز کشور و هم‌استانی‌های عزیزمان که با حضور باصلابتشان در یوم‌الله دهه فجر امسال، برگ زرین دیگری را در کارنامه کشور به یادگار گذاشتند، می‌رفت که با افتتاح یک پروژه شهری (تقاطع غیرهم‌سطح شهید دانشگر- شهرک روزیه سمنان) در این روز، حلاوت جشن پیروزی برای شهروندان عزیزمان خصوصاً ساکنان شهرک روزیه و شهرک جدیدالاحداث طرح نهضت ملی مسکن واقع در مجاورت آن دوچندان شود.

متأسفانه برنامه‌ریزی اشتباه شهرداری سمنان در اعلام روزشمار اتمام پروژه مذکور که باید همه عوامل در CPM پروژه لحاظ می‌شد، باعث شرمندگی ما در عدم تحقق این وعده شد.

ضمن عذرخواهی از عموم شهروندان عزیز سمنانی خصوصاً ساکنان شهرک روزیه و شهرک جدیدالاحداث طرح نهضت ملی مسکن که داشتن یک راه دسترسی ایمن، حق مسلم آنها طی این دو دهه بوده و تاکنون نیز شاهد فوت چندین تن از عزیزانشان در تصادفات جاده‌ای در این محدوده بوده‌اند، امیدوارم تعهد شهردار سمنان در تمدید روزشمار اتمام پروژه در این مرحله عملیاتی شود تا دیگر مردم شاهد خلف وعده‌های مدیریت شهری نباشند.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول