اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری متفاوت برنامه روز خبرنگار در سال آینده/ جشنواره روز خبرنگار به تقویم ارشاد اسلامی اضافه می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز خبرنگار سال آینده با شیوه جدید و متفاوت از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

برگزاری متفاوت برنامه روز خبرنگار در سال آینده/ جشنواره روز خبرنگار به تقویم ارشاد اسلامی اضافه می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امین درخشان در آیین اختتامیه جشنواره ابوذر با بیان اینکه این جشنواره طی سال های آینده هم برگزار خواهد شد گفت: انتظار می‌رود جشنواره ابوذر به سمت کیفی بخشی و هویت بخشی سوق داده شود‌.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال تدوین برنامه جدید برای روز خبرنگار طی سال‌های آینده هستیم که روز خبرنگار در قالب جشنواره برگزار شود.

وی عنوان کرد: طی سال‌های اخیر جشنواره روز خبرنگار در قالب تجلیل از کسانی بوده که عضو خانه مطبوعات بودند و برخی خبرنگاران که افراد فعالی بودند اما عضویتی در خانه نداشتند دیده نمی‌شدند به همین جهت تلاش کردیم برنامه‌ریزی متفاوتی برای روز خبرنگار داشته باشیم.

درخشان خاطرنشان کرد: جشنواره روز خبرنگار به تقویم و برنامه‌های فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال آینده اضافه خواهد شد و برنامه‌ریزی می‌کنیم علاوه بر جشنواره ابوذر جشنواره روز خبرنگار هم برگزار شود و خبرنگارانی که تلاش می‌کنند و تولید محتوا دارند انتخاب شوند.

وی خاطرنشان کرد: قرار بود جشنواره رسانه خبر خوب برگزار شود که به دلیل تقارن با جشنواره ابوذر به زمان دیگری در سال آینده موکول شد.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول