اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت-قزوین

رئیس پلیس راه استان قزوین از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس خبر داد.

اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت-قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سرهنگ فرهاد ذاکری منش با اشاره به تقارن روز مبعث رسول اکرم (ص) با تعطیلات پایان هفته اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود حجم سفرها و تردد وسایل نقلیه در محورهای استان افزایش یابد و در این راستا به منظور افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12:00 تا 24:00 روز پنج‌شنبه 27 بهمن ماه و از ساعت 12:00 تا 24:00 روز شنبه 29 بهمن ماه در محورقدیم رشت - قزوین و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان در خصوص نحوه رانندگی و لزوم احتیاط در شرایط بارندگی یادآوری کرد: آنچه مورد تاکید است، رعایت فاصله طولی حین رانندگی است و یک خودرو حتما باید 2.5 برابر طول خودش با خودروی جلویی فاصله داشته باشد تا شاهد تصادفات نباشیم.

سرهنگ ذاکری منش خاطرنشان کرد: همراه داشتن زنجیر چرخ ، داشتن سوخت کافی، بررسی سالم بودن بخاری خودرو، سالم بودن برف پاک کن و چراغ‌های ماشین در شرایط جوی که مه یا غبار صبحگاهی است یا در مواقعی که نور خورشید به علت مه گرفتگی کافی نیست از اصول اولیه رانندگی در فصل زمستان است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول