اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

مهلت ثبت‌نام تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو در مقاطع دکتری دانشگاه تهران تا 5 اسفند ماه تمدیدشد

مهلت ثبت‌نام تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو در مقاطع دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد، از طریق آزمون اختصاصی دانشگاه تهران برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تا روز جمعه ۵ اسفند ماه تمدید شد.

مهلت ثبت‌نام تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو در مقاطع دکتری دانشگاه تهران تا 5 اسفند ماه تمدیدشد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه شماره ۲ ثبت‌نام تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو در مقاطع دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد، از طریق آزمون اختصاصی در پردیس‌های بین‌الملل و خودگردان کیش، ارس، کاسپین و قشم (خلیج فارس) دانشگاه تهران، آورده است: ثبت‌نام الکترونیکی متقاضیان تحصیل از طریق آزمون اختصاصی در مقاطع دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد تا روز جمعه ۵ اسفندماه ۱۴۰۱‬ تمدید شد.

دراطلاعیه آمده است که با توجه به محدودیت زمانی آزمون مصاحبه پردیس‌های بین‌المللی (تاریخ تقریبی آزمون مصاحبه ۱۰ تا ۱۲ اسفند) ثبت‌نام تحت هیچ شرایطی تمدید نمی‌شود.

* تمدید مهلت فراخوان اولیه تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو تا ۵ اسفندماه

فراخوان اولیه تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو در مقاطع دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد پردیس‌های بین‌الملل و خودگردان دانشگاه تهران و شیوه‌نامه پذیرش و رشته محل‌ها، از طریق اینجا قابل دسترسی است که مهلت شرکت در این فراخوان تا ۵ اسفند ماه تمدید شده است.
داوطلبان به طور مستمر برای کسب اطلاعات بیشتر از زمان و مکان مصاحبه به سایت دانشگاه تهران، سایت معاونت آموزشی، سایت پردیس بین‌المللی کیش  به نشانی kish.ut.ac.ir
 پردیس بین‌المللی ارس به نشانی  Aras.ut.ac.ir و پردیس بین‌المللی کاسپین  به نشانی caspian.ut.ac.ir و پردیس بین‌المللی قشم (خلیج فارس)  به نشانی persiangulf.ut.ac.ir  مراجعه کنید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول