اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

ریزش دیوار در خمینی‌شهر جان کارگر کارگاهی را گرفت

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی خمینی شهر از فوت کارگر یک کارگاه به دبنال ریزش دیوار خبر داد.

ریزش دیوار در خمینی‌شهر جان کارگر کارگاهی را گرفت

مهدی مرادیان مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی خمینی‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: امروز ساعت۱۰ و ۵۰ دقیقه حادثه ریزش دیوار در خیابان امام، ابتدای بلوار توحید خمینی‌شهر به  ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اعلام شد که بلافاصله عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه حضور پیدا کردند.

وی افزود: در این حادثه به علت بارش باران دیوار گلی تعمیرگاهی تخریب می‌شود که به دنبال آن صاحب کارگاه به همراه کارگرش برای تخریب باقی‌مانده دیوار اقدام می‌کنند که دیوار بر روی آن‌ها ریزش می‌کند.

 

مرادیان بیان کرد: به دنبال این حادثه کارگر ۱۷ ساله کارگاه فوت می‌کند و صاحب کارگاه با تلاش ‌آتش‌نشانان زنده از زیر آوار رهاسازی می‌شود اما این فرد از ناحیه پا مجروح و به بیمارستان منتقل می‌شود.

انجام ۵۰ مأموریت آتش‌نشانی برای رفع آب‌گرفتگی در خمینی شهر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: از آغازین لحظات بارش‌ باران تاکنون حدود ۵۰ مورد امدادخواهی برای رفع آبگرفتگی منازل، مغازه‌ها و معابر به سازمان آتش‌نشانی خمینی‌شهر اعلام شد که موارد آب‌گرفتگی رفع شده است.

 

وی با بیان اینکه بیشتر آب‌گرفتگی‌ها در منازل منهای ۶۰ اتفاق افتاده است، ادامه داد: نیروهای این سازمان در قالب ۱۰ اکیپ اعزامی تا کنون حدود ۵۰ مورد از آب‌گرفتگی‌ها را رفع کرده‌اند.

 

مرادیان تصریح کرد: فعالیت اکیپ‌ها برای تخلیه آب منازل ومغازه‌ها تا رفع کامل موارد ادامه خواهد داشت.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول