اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

جهادی عمل کردن از شاخصه‌های مهم بسیج طلاب است

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: طلاب با احساس مسئولیت وارد میدان جهاد شدند و امروز نقش مهمی در مسئله جهاد تبیین و ارتباط موثر با نسل جدید و نوجوان جامعه دارند.

جهادی عمل کردن از شاخصه‌های مهم بسیج طلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی ظهر امروز در دیدار با مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور با اشاره به برکات بسیج در انقلاب اسلامی اظهار داشت: بسیج فرمول گذر انقلاب از سختی‌ها است که در افقی وسیع و میدان‌های مختلف نقش آفرینی می‌کند و امام خمینی(ره) با نگاه الهی بسیج را تشکیل داد و تفکر بسیج ملت ایران را سربلند کرده و موجب شده در میدان‌های مختلف پیروز باشیم.

وی افزود: روحیه بسیجی مردم ایران باعث شده اراده‌های این ملت به دشمنان تحمیل شود و به برکت فرهنگ و تفکر بسیجی امروز انقلاب اسلامی به یک مدل موفق مدیریت جامعه اسلامی تبدیل شده و توانسته اندیشه و مکتب اسلامی را در جهان به یک الگو تبدیل کند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: تشکیل بسیج طلاب و دانشجویی که با تاکید و پیام نورانی حضرت امام(ره) همراه بود یک نشانه از اعجاز ذهنی امام خمینی(ره) و این نشان دهنده این است مسئله جهاد، ایثار و شهادت طلبی در بین طلاب ریشه‌دار و سابقه تاریخی دارد.

وی با بیان اینکه طلاب در طول انقلاب اسلامی در جهادهای دفاعی، رزمی، تبلیغی، علمی، اجتماعی و فرهنگی همواره پیشگام بودند،گفت: طلاب با احساس مسئولیت وارد میدان جهاد شدند و امروز نقش مهمی در مسئله جهاد تبیین و ارتباط موثر با نسل جدید و نوجوان جامعه دارند.

سردار کریمی با تأکید بر اینکه جامعه روحانیت در طول انقلاب همواره در کنار مردم‌ بوده و بیشترین حضور و مجاهدت در کنار مردم را از قشر روحانی جامعه می‌بینیم، گفت: خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی فرهنگ و تفکر بسیجی در حوزه‌های علمیه و بین جامعه روحانیت حاکم است و باید از این فرصت بیشتر استفاده کرد.

وی تأکید کرد: جهادی عمل کردن از شاخصه‌های مهم بسیج طلاب است و با این روحیه تهدیدات بسیاری به فرصت تبدیل شده که نمونه آن حضور موثر طلاب بسیجی در بیماری کرونا بود که حماسه‌های زیادی خلق شد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه بسیج‌ طلاب استان مرکزی با مدیریت جوان و انقلابی تاکنون موفقیت‌های بسیاری به دست آورده، افزود: بسیج طلاب استان اقدامات زیرساختی خوبی در فعالیت‌های تبلیغی و تبیینی انجام داده که تشکیل بیش از ۳۵ هیئت اندیشه ورز و قرارگاه جهاد تبیین از نمونه آنها است.

وی خاطر نشان کرد: گروه‌های جهادی بسیج طلاب استان از موفق‌ترین گروه‌ها هستند که در عرصه‌های مختلف خوش درخشیدند و امروز برای تحقق رسالت‌های مهم بسیج طلاب هم افزایی و مشارکت با همه دستگاه‌های فرهنگی باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول