اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مهدوی: چرا جایزه مربی خوب ایرانی را با حضورش در تیم ملی نمی‌دهیم/ توقعات را از نساجی بالا بردیم

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال گفت: چرا نمی‌آییم جوایز مربیان خوب ایرانی را با حضور آن‌ها در تیم ملی بدهیم؟

مهدوی: چرا جایزه مربی خوب ایرانی را با حضورش در تیم ملی نمی‌دهیم/ توقعات را از نساجی بالا بردیم

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا مهدوی در حاشیه بازی خیریه هنرمندان و منتخب 98 برای کمک به زلزله‌زدگان خوی، اظهار داشت: ما همیشه پیشقدم این موضوع بودیم‌. بیشتر از ۲۰ سال است که‌در خدمت هنرمندان و پیشکسوتان فوتبال هستیم و همیشه همه پای کار هستند. از خیرین و چهره‌های خوب ورزشی مثل علی دایی، کریم باقری، یحیی گل‌محمدی، حمید مطهری و .... هم دعوت کرده بودیم که کار و تمرین داشتند و نتوانستند در این بازی حضور پیدا کنند. خودم به شخصه به دیدار علی پروین رفتم اما شرایط برای حضورش مهیا نبودند. بچه‌های هنرمندی مثل منوچهر هادی، محسن تنابنده، بهرام افشاری و محسن یگانه هم پای کار بودند اما آفیش بودند و نتوانستند بیایند.

وی افزود: با دیده منت هرجا این خیریه‌ها باشد با کمال میل شرکت می‌کنیم. هر کاری بتوانیم برای همه عزیزان انجام می‌دهیم. ای کاش چنین اتفاقاتی قبل از وقوع سیل یا زلزله بیفتد و بتوانیم دست خیلی‌ها با بگیریم. خدا را شکر خیرین و برندهای خوب برای بازی امروز آمدند و استقبال کردند. ان‌شاءالله تا شنبه یا یکشنبه اقلام تهیه شده به خوی ارسال می‌شود.

مدافع اسبق تیم در خصوص شرایط فعلی لیگ و اینکه کدام تیم‌ها برای قهرمانی شانس بیشتری دارند، توضیح داد: سپاهان در حال حاضر شرایط خیلی خاصی دارد. استقلال، پرسپولیس و گل‌گهر هم برای قهرمانی شانس دارند اما سپاهان تشکیلات و امکاناتش خیلی فراتر از تیم‌های دیگر است و بهتر هم بازی می‌کند. از دقایق به بهترین شکل استفاده کرده و احتمال قهرمانی‌اش خیلی بیشتر است. هرچند نباید استقلال، گل گهر و به ویژه پرسپولیس را دست کم گرفت‌. امسال لیگ خیلی خوب بوده و امیدوارم بازی‌های باقی مانده هم به خیر بگذرد. اتفاقات خوبی در لیگ افتاده است.

مهدوی اضافه کرد: البته هنوز شادابی را در لیک نمی‌بینیم و دلیلش مشخص نشدن وضعیت تیم ملی است. همه بازیکنانی که در لیگ بازی می‌کنند چشمشان به دعوت به تیم ملی است تا سرمربی این تیم آن‌ها را ببیند. امیدوارم هر چه سریع‌تر این اتفاق بیفتد و بچه‌ها انگیزه بیشتری داشته باشند.

وی درخصوص اینکه گزینه ایرانی برای تیم ملی بهتر است یا خارجی، توضیح داد: همانگونه که یک بازیکن در لیگ زحمت می‌کشد تا ثمره‌اش را در تیم ملی ببیند و سپس به اروپا برود و لژیونر شود، مربی هم همین شرایط را دارد. چرا نمی‌آییم جوایز مربیان خوب را به آن‌ها بدهیم؟ جوانان و باتجربه های خوبی در لیک مربیگری می‌کنند. چرا نباید امیر قلعه نویی و یحیی گل‌محمدی گزینه‌های اول سرمربیگری تیم ملی باشند؟ همانگونه که بازیکن زحمت می‌کشد تا به تیم ملی دعوت شود. مربی هم این کار را می‌کند. یکی از این ۲ نفر باید سرمربی شود که البته بستگی به شرایط و بررسی‌های مدیریت فدراسیون دارد‌. امیدوارم مربی تیم ملی ایرانی باشد.

مربی نساجی درخصوص نتایج پرنوسان این تیم که سبب استعفای حمید مطهری شد، عنوان کرد: نساجی سال‌ها توانسته خودش را در لیگ برتر حفظ کند. با حمایت هواداران، امکاناتی که رضا حدادیان فراهم کرده و مدیریت ایزد سیف‌الله پور این کار را انجام داده اما امسال یک شگفتی ایجاد کردیم‌. ۲۱ امتیاز در نیم فصل اول گرفتیم و از لحاظ فوتبالی شرایط خوبی داشتیم. اذهان عمومی هم از خوب بازی کردن و اجرای خوب تاکتیک‌های خوب  نساجی، استقبال کردند. به همین دلیل مقداری توقعات را بالا بردیم. تیم ما ابتدای نیم فصل اول هم زیاد امتیاز جمع نکرد اما در نهایت با ۲۱ امتیاز، پنجم یا ششم جدول شدیم.

مهدوی افزود: در نیم فصل دوم همه تیم‌ها نقاط ضعف خود را ترمیم و نقاط قوت‌شان را تقویت کردند اما متاسفانه ما شرایطی نداشتیم که این اتفاق را رقم بزنیم. حدادیان از جیب شخصی‌اش هزینه می‌کند و در این حالت شرایط مقداری سخت است. با این وجود بازهم تمام و کمال در خدمت تیم محبوب نساجی هستیم و به کل مازندران ارادت داریم. اطمینان دارم ضعف از خودمان هم بوده اما با درایت بیشتر مطهری در بازی‌های آینده و شرایطی که برای ما فراهم می‌شود، می‌توانیم نتایج خوبی بگیریم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول