اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کیفیت نان در کهگیلویه در تنور نظارت ضعیف می‌سوزد

امام جمعه دهدشت گفت: گرانفروشی، وزن سبک، کیفیت پایین نان را چه کسی پاسخگوست؟ کیفیت نان در تنور ضعف نظارت می‌سوزد، باید فکری برای این مسئله شود.

کیفیت نان در کهگیلویه در تنور نظارت ضعیف می‌سوزد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دهدشت یکی از مصادیق تقوی را تقوای سیاسی عنوان و با بیان این‌که گاهاً یک شخص تفکر فرد دیگری را قبول ندارد و انصاف را در بیان نسبت به او مراعات نمی‌کند اظهار کرد: کسی که از نظر سیاسی با ما مخالف است در ابعاد دیگران مسلمان و هم‌آیین ما است، لذا انسان اهل تقوا در برهه‌های مختلف تقوای الهی و سیاسی را مورد توجه قرار می‌دهد.

وی ضمن تبریک مبعث پیامبر اسلام(ص) گفت: پیامبر آمد تا ما را به نور و اخلاق و نیکی و انصاف دعوت کند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر حضور حماسی ملت ایران در ۲۲ بهمن را یادآور شد و با بیان این‌که خدا را به خاطر داشتن ملت صبور، انقلابی، ولایی، اسلامی و ایرانی شاکر هستیم افزود: این خیل حضور جمعیت در ایران نقشه‌های فراوان و هزینه‌های فراوان دشمن را نقش برآب کرد.

امام جمعه دهدشت بیان کرد: این حضور بر سرمایه اجتماعی ایران اسلامی افزود و دشمنان را مبهوت ساخت.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با توجه به تلاش‌های اخیر دشمن برای ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی گفت: اما ملت قهرمان و همیشه در صحنه پای کار آمدند و صبر انقلابی نجابت خود دشمن را ناامید کردند.

وی خاطرنشان کرد: این حماسه حضور در شهرستان کهگیلویه هم تاریخی بود.

امام جمعه دهدشت سفر مهم و استراتژیک ریاست جمهوری به چین را یادآور شد و با بیان این‌که یکی از مهم‌ترین دلایل این سفر همکاری در حوزه اقتصادی و اجرایی شدن توافق سند ۲۵ ساله بود گفت: اگر این سند عملیاتی شود سقف همکاری در کشور در حوزه‌ها صنعتی و انرژی و تبادل کالا افزایش خواهد داشت.

وی بیان کرد: دولت کاری کند دستاوردهای این سفر در زندگی مردم ملموس نشان داده شود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر رفتار دوگانه مدعیان حقوق بشر در زلزله سوریه و ترکیه را یادآور شد و با بیان این‌که بیش از ۶۵ کشور به سمت ترکیه سرازیر شدند و تنها ۱۳ کشور به کمک سوریه آمدند اظهار کرد: آمریکایی‌هایی که دم از حقوق بشر می‌زنند اجازه ندادند هواپیماهای بشر دوستانه به سوریه کمک کنند، دنیا باید متوجه این همه زورگویی، ظلم و بی‌عدالتی شود و واقعیت برخورد آمریکا و غرب را نسبت به دیگر کشورها ببینند.

وی کیفیت پایین نان در دهدشت را یادآور شد و تصریح کرد: مردم سرگردان و متحیر هستند، گرانفروشی، وزن سبک، کیفیت پایین نان را چه کسی پاسخگوست؟ کیفیت نان در تنور ضعف نظارت می‌سوزد، باید فکری برای این مسئله شود.

امام جمعه دهدشت با توجه به حضور نماینده ولی فقیه کهگیلویه و بویراحمد در نماز جمعه، باز سد آبریز را فریاد زد و خواستار مطالبه‌گری آیت‌الله حسینی در این راستا شد.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول