اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

برنامه تربیتی هیأت میثم مطیعی برای دختران/ هزار دختر تهرانی ثبت‌نام کردند+فیلم

یکی از مسئولان طرح دختران بهشتی هیأت آئین حسینی گفت: این طرح ویژه دختران پایه اول تا ششم ابتدایی است. در هر منطقه تهران، گروه‌های ۸ تا ۱۲ نفره از دختران تشکیل شود.

برنامه تربیتی هیأت میثم مطیعی برای دختران/ هزار دختر تهرانی ثبت‌نام کردند+فیلم

احسان استحقاقی از مسئولان طرح دختران بهشتی هیأت آئین حسینی گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری طرح فرهنگی دختران بهشتی اظهارداشت: این طرح ویژه دختران پایه اول تا ششم ابتدایی و همچنین پایه متوسطه است و تحت نظارت واحد خواهران هیأت و موسسه آیین حسینی برگزار خواهد شد.

دختران در گروه‌های ۱۰-۱۵ نفره گروه بندی می‌شوند

وی افزود: در قالب این طرح بناست در هر منطقه تهران، گروه‌های ۸ تا ۱۲ نفره از دختران تشکیل شود و مربیان منتخب هیأت برای آنان در منازل یا مساجد یا حسینیه‌ها بنا به ظرفیت و استعداد هر منطقه و محله، ویژه برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و تفریحی برگزار کنند.

استحقاقی با اشاره به اینکه این برنامه‌ها طبق ظرفیت منطقه و مربی به صورت هفته‌ای یک یا دو جلسه برگزار خواهد شد، گفت: در این جلسات بناست در قالب بازی و سرگرمی به بچه‌ها قرآن، احکام و مسائل فرهنگی و تربیتی ... آموزش داده شود.

 

 

افتتاحیه طرح دختران بهشتی با حضور میثم مطیعی

هدف اصلی شبکه‌سازی دختران محجبه تهران است

وی با بیان اینکه بنا داریم شبکه‌سازی میان دختران محجبه را به صورت محله محور در تهران داشته باشیم تا با رفاقت با یکدیگر پشتیبان و همراه هم باشند، افزود: تاکنون بیش از هزار دختر برای این برنامه ثبت‌نام کردند و ۱۰۰ مربی نیز اعلام آمادگی کردند. این مربیان قبل از حضور در این دوره، گزینش خواهند شد.

برگزاری یک همایش سراسری با حضور میثم مطیعی

استحقاقی با اشاره به اینکه قرار است هر از گاهی یک همایش سراسری با حضور تمامی این دختران برگزار و حاج میثم مطیعی نیز در آن به مداحی و سخنرانی بپردازد، تصریح کرد: در این همایش‌ها دختران مذهبی با اجرای برنامه‌های جمعی حضور خود را با اقتدار اعلام می‌کنند.

وی در پایان با اشاره به برنامه‌های تربیتی گذشته این هیأت برای دختران خاطرنشان کرد: ماه رمضان گذشته نیز به همت هیأت، جشن روزه اولی‌ها برای دختران برگزار شد و در ماه محرم امسال نیز نوحه‌ای با عنوان دختران زینبی با همین رویکرد تولید شد. سال گذشته نیز در ماه محرم نوحه «ماشین زمان» ویژه نوجوانان تولید شد.

برنامه‌های قبلی هیأت برای دختران

وی در پایان با اشاره برنامه‌های تربیتی گذشته این هیأت برای دختران خاطرنشان کرد: ماه رمضان گذشته به همت هیأت، جشن روزه اولی‌ها برای دختران برگزار شد و در ماه محرم امسال نیز نوحه‌ای با عنوان دختران زینبی با همین رویکرد تولید شد. سال گذشته نیز در ماه محرم نوحه «ماشین زمان» ویژه نوجوانان تولید شد.

این مداحی‌ها را در ادامه بشنوید:

 

نوحه دخترای زینبی حسینیم - میثم مطیعی

 

سرود کارت صد آفرین - میثم مطیعی

 

نوحه ماشین زمان - میثم مطیعی

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول